,
Laman Utama

“Saya Tanya Mimi, Batal Atau Tangguh, Dia Jawab…” - Pengurus Mimi Lana

Asyikin Mayudin
11/08/2023
12:07 MYT
Majlis pernikahan pasangan selebriti terkenal, Mimi Lana dan Syafiq Kyle yang sepatutnya diadakan pada 18 Ogos depan, dibatalkan.
Menurut pengurus Mimi, Iman Tang, aktres itu sendiri menghubunginya untuk memaklumkan perkara tersebut pada Selasa.
“Mimi ada hubungi saya pada Selasa untuk maklumkan yang tarikh 18 Ogos yang sepatutnya menjadi tarikh pernikahan mereka telah dibatalkan.
“Saya ada tanya dia, batal atau tangguh tapi dia cuma jawab tarikh 18 Ogos itu memang tak jadi. Ikutkan persiapan mereka semuanya dah siap, venue, katering semua dah bayar.
“Sebab segala persiapan mereka berdua yang uruskan bersama, kiranya majlis itu sangat personal untuk mereka,” kata Iman ketika dihubungi Gempak.
Dalam pada itu, Iman menafikan dakwaan pembatalan majlis pernikahan pasangan selebriti itu berpunca daripada masalah peribadi.
“Saya ada tanya Mimi, ada masalah apa-apa ke? Mimi cakap tak ada masalah apa-apa. Apa yang saya boleh tegaskan, tiada masalah peribadi yang menjadi punca.
“Sebab saya sendiri ada jumpa mereka pada hujung minggu lalu. Mereka nampak okay dan kami ada makan bersama-sama. Jadi tiada isu atau masalah peribadi,” ujarnya.
Terdahulu, Mimi diraikan dalam satu majlis istimewa yang hanya dihadiri sahabat rapat antaranya Fazura, Amelia Henderson, Azira Shafinaz, Nabila Huda dan Sherry Al Hadad.
Untuk rekod, hubungan pasangan ini dikatakan pernah terlerai pada Mei 2020 selepas lima tahun menyulam cinta namun kembali bertaut apabila masing-masing dilihat berkongsi gambar di media sosial.
Mimi dan Syafiq bertunang pada 21 Januari 2023.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Ini Semua Rezeki” - Syafiq Kyle Tak Rasa Kemenangan Dirampas, Bangga Dengan Aedy Ashraf

gempak
12/10/2024
09:25 MYT
“Saya tak rasa pun kemenangan itu dirampas sebab saya tak menang apa-apa pun,” begitulah respons pelakon Syafiq Kyle berkenaan kemenangan aktor Aedy Ashraf semasa Anugerah Bintang Popular ke-36 (ABP36) yang berlangsung pada Jumaat.
Filem

Tolong Pergi Tonton Takluk: Lahad Datu, Ini Bukan Filem ‘Cikai’ & ‘Action Story’ Yang ‘Superb’

gempak
24/08/2024
04:00 MYT
Setiap pelakon dilihat seperti bukan berlakon tetapi benar-benar menghayati ‘roh’ seorang wira yang sedang mempertahankan negara dengan sepenuh jiwa dan raga.
Hiburan

“Urusan Jodoh, Ajal & Maut Bukanlah Di Tangan Saya” - Mimi Lana

gempak
17/08/2024
09:55 MYT
Pelakon Mimi Lana tampil bersuara selepas hubungan percintaannya bersama aktor Syafiq Kyle kembali menjadi perbualan netizen.
Hiburan

“Saya & Mimi Mahu Fokus Karier Masing-Masing Dahulu Sebelum Melangkah Ke Arah Seterusnya” - Syafiq Kyle

gempak
15/08/2024
08:25 MYT
Pelakon Syafiq Kyle berkongsi perkembangan terkini mengenai hubungannya  bersama aktres Mimi Lana.
Hiburan

Masuk Kem Latihan Seminggu, Syafiq Kyle Kongsi Cabaran Ketuai ‘The Real’ Komando Dalam Takluk: Lahad Datu  – “Kami Dilayan Seperti…”

gempak
13/08/2024
11:55 MYT
Pelakon Syafiq Kyle menyifatkan kemunculannya dalam filem Takluk: Lahad Datu adalah antara tanggungjawab yang terbesar yang digalasnya sepanjang bergelar anak seni.
BorakSeeni