“Ni yang lemah ni,” berikutlah luahan netizen setelah melihat satu video yang memaparkan kasih sayang antara ibu bapa dan anak perempuan mereka.

Menerusi hantaran di Platform X, video berdurasi 1 minit itu menunjukkan seorang anak perempuan membuat kejutan terhadap ibu bapanya yang berada di kampung setelah lama terpisah.

BERITA TRENDING: [VIDEO] Baru Kehilangan Bapa, Ibu Saudara Buat Surprise Sampai Kanak-Kanak Lelaki Ini Menangis Penuh...

Turut dapat dilihat, ayah kepada wanita tersebut menitiskan air mata disaat memeluk anak perempuannya itu.

Susulan penularan entri berkenaan, rata-rata netizen meluahkan rasa terharu, dan dalam pada itu ada juga yang berkongsikan pengalaman sedih tentang kehilangan ibu bapa.

“Tak kuat. Arwah ayah tak pernah sekalipun dia ungkap sayang dia melalui percakapan. Tapi sehari sebelum dia meninggal, dia ckp “adik, ibu, peluk lah ayah”. This memory will haunt me forever,”

“Allahu.. mak ayah aku depan mata pon aku nangis tengok ni,”

“Selagi korang masih ada syurga dunia. Masih ada ibu dan ayah. Selagi korang masih dapat hangat pelukan ibu dan ayah. Wajib telefon, ambil berat, sediakan keperluan, balik kampung ziarah ibu ayah di kampung setiap hari dan selalu. Bila ibu dan ayah anda dah tiada jangan menyesal.”

Setakat artikel ini ditulis, perkongsian itu meraih 257,000 tontonan dan lebih 2,000 tanda suka di Platform X.

Sumber: Platform X