Laman Utama

“Sedang Melakukan Yang Terbaik Untuk Sembuh” - Tinggalkan Pentas Secara Tiba-Tiba, Jennie BLACKPINK Mohon Maaf

Mya Amri
15/06/2023
03:50 MYT
Anggota kumpulan K-Pop terkenal BLACKPINK iaitu Jennie memohon maaf kerana tiba-tiba meninggalkan pentas sebelum konsert tamat di Melbourne baru-baru ini.
Jennie menerusi platforam Instagram miliknya telah mengeluarkan kenyataan rasmi dan menjelaskan situasi sebenar yang berlaku.
Menurut Jennie, keputusan untuk meninggalkan pentas bukanlah sesuatu yang mudah namun terpaksa dilakukan kerana melibatkan masalah kesihatan dan fizikal.
“Saya mohon maaf kerana tidak dapat menghabiskan persembahan pada Ahad lalu. Saya sedang melakukan yang terbaik untuk sembuh.
“Kefahaman dan sokongan yang diberikan oelh anda amat-amat bermakna untuk saya. Terima kasih kepada semua yang hadir ke Melbourne untuk menonton konsert. Saga sayang anda semua,” tulisnya pada Selasa.
Terdahulu, kejadian itu berlaku ketika konsert BLACKPINK di Rod Laver Arena, Melbourne, Australia Ahad lalu.
Jennie terpaksa meninggalkan pentas ketika sedang mempersembahkan lagu kelima mereka pada malam tersebut.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Dikecam Sebab Pakai Purdah Ketika Ikuti Kelas Agama, Stylist Lelaki Popular Ini Minta Maaf

gempak
23/07/2024
23:55 MYT
Penata gaya atau stylist, Wanda Hara akhirnya mengakui kesilapan gara-gara mengenakan tudung ketika menghadiri pengajian Ustaz Hanan Attaki yang diadakan pada Sabtu.
Hiburan

Kugiran Masdo Mendunia! Kali Ini Jayakan Festival Muzik Di Mongolia & Korea Selatan

gempak
17/07/2024
15:55 MYT
Selepas sambutan memberangsangkan di beberapa wilayah di Indonesia seperti Bandung, Jakarta, Yogyakarta dan Bali pada Mei dan Jun lalu, Kugiran Masdo melebarkan sayap mereka dengan bermain di festival muzik di Mongolia dan Korea Selatan.
Hiburan

Universal Music Malaysia & Alternate Records Kini Jadi Rakan Strategik, Pacu Revolusi Muzik Tempatan!

gempak
15/07/2024
18:00 MYT
Dua ‘label’ berkolaborasi menjadi rakan strategik pemasaran muzik tempatan! Gabungan antara syarikat rakaman muzik tempatan Alternate Records dan syarikat rakaman bertaraf antarabangsa, Universal Music Malaysia dijangka membawa revolusi dalam landskap muzik tempatan dan bakal membuka peluang baharu untuk artis-artis tempatan untuk meluaskan pengaru
Hiburan

Bella Astillah Berangkat Tunai Umrah, Doa Urusan Dipermudahkan – “Saya Mohon Maaf Seikhlas Hati”

gempak
14/07/2024
06:55 MYT
Menerusi perkongsian di Instagram (IG) Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah Awang Astillah, 30, berkongsi foto dia di lapangan terbang pada pagi Ahad.
Gaya Hidup

Kecoh Mahalini ‘Buat Hidung’,  4 Artis Indonesia Ini Hampir Tidak Dikenali Lepas Buat Pembedahan Plastik

gempak
10/07/2024
07:51 MYT
Dunia hiburan Indonesia sedang heboh dengan penampilan baharu Mahalini yang didakwa melakukan pembedahan plastik pada bahagian hidungnya.