Anak kepada usahawan kosmetik tampil membuat pengakuan selepas tular berita mengenai dirinya dipukul ibu kandung yang juga usahawan kosmetik dua hari lalu.

Remaja berusia 16 tahun itu telah memuat naik hantaran di laman sosial Facebook Puteri Ekora, menceritakan kejadian yang berlaku pada 14 Jun lalu.

Puteri Ekora mendakwa dia ditampar bapa tiri gara-gara tidak berpuas hati dengan status Whatsapp ditulis mengenai ibunya.

Dakwa Ekora dia telah dipukul ketika suami keluar melakukan penghantaran barang kepada pelanggan, dan tidak tahu apa yang telah berlaku di rumah.

“Pada tarikah 14/6/2021 pukul 4:00 petang Mama pergi ketuk pintu bilik dan saya keluar dari bilik, bapa tiri saya suruh saya duduk di atas kerusi.

“Mama dan bapa tiri saya marah kerana saya buat status whatssap tentang mama. Bapa tiri saya menarik dan lalu menampar saya mengunakan tangan kerana saya lari dari mama.

[[BACA: Dulu Tular Sebab Bangga Tak Solat, Kali Ini Usahawan Kosmetik Disiasat Kerana Pukul Anak...]]

“Dia memukul saya time suami saya keluar cod dan suami saya tidak tahu apa yang saya lakukan . Mama saya memukul saya di kepala menggunakan telefon iphone 12 pro max sebanyak 2x dan menyepak saya di bahagia tekak kiri.

“Mama dan bapa tiri saya marah saya lagi dan lagi. Lepas itu, mama saya ambil kayu hoki untuk memukul saya dan saya lalu melarikan diri, Mama menghayunkan kayu hoki dekat saya tetapi saya lari di sebalik meja,” katanya.

Tambah Ekora lagi dia turut diugut bapa tiri sekiranya dia dan suami mahu keluar daripada rumah.

Katanya, luahan dan pengakuan dibuat kerana mahu menuntut keadilan.

“Saya ingin keadilan untuk saya sebagai anak yang teranaiya. Sejak dari kecil lagi saya dipukul dengan mama dan bapa tiri saya.

“Saya harap buat pengajaran untuk semua orang. Saya bukan tak sayang mama tapi saya kalis dah sebab kena pukul sokmo.

“Saya nak tanya kalau kena dekat diri sendiri saya rasa awak akan buat tindakan yang sama. Awak tidak duduk tempat saya awak tak akan tahu perasaan saya macam mana,” katanya.