Filem terbaru arahan pengarah terkenal Kabir Bhatia, Kerana Korona menemui anda bermula hari ini menerusi Astro First, saluran 480.

Selain menyaksikan pertemuan semula dua pelakon popular Rita Rudaini dan Rashidi Ishak, Kerana Korona juga menampilkan pelakon senior berbakat, Fatimah Abu Bakar.

Kemunculan Fatimah dalam filem ini bermaksud, dia kembali bekerjasama dengan Kabir Bhatia selepas filem Cinta yang ditayangkan 15 tahun lalu.

Merentasi masa dan konsep filem yang berbeza, sudah tentu Fatimah akan menonjolkan sisi berbeza dalam Kerena Korona.

Kerana Korona mengisahkan tiga cerita yang mempunyai pertalian, ia membawa penonton lebih menghayati nilai murni serta melihat dari sudut positif di sebalik Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Bukan itu sahaja, bagi babak di kampung yang ditonjolkan, mesej yang cuba disampaikan adalah apabila terjadi PKP ia membuatkan masyarakat Malaysia lebih bersatu membantu antara satu sama lain agar dapat sama-sama meneruskan perjuangan dalam waktu getir.

Selain Fatimah, Kerana Korona turut menampilkan barisan pelakon hebat lain seperti Rita Rudaini, Rashidi Ishak, Ummi Nazeera, Shasha Abedul, Datuk Jalaludin Hassan dan ramai lagi.

Jangan lepaskan peluang menyaksikannya bermula hari ini!