Pelakon Nadiya Nisaa selamat melahirkan bayi ketiganya pada 1 Januari lalu.

Nadiya mengumumkan berita gembira itu selepas 22 hari melahirkan bayi perempuannya.

Pelakon filem Cun! itu turut mengumumkan anaknya diberi nama Aminah Rose.

Nadiya turut berterima kasih kepada semua yang membantu serta mendoakan dirinya.

“Assalamualaikum semua & syukur di atas kebesaranNya saya selamat melahirkan cahayamata ketiga saya, Aminah Rose tanggal 1 Januari 2019 tempoh hari.

“Terima kasih & rasa dihargai sekali apabila sekalian keluarga ada bersama-sama disisi menanti kelahiran & tak putus-putus doa serta zikir untuk dipermudahkan segala urusan. You guys know how much I love you & cherish you.

“Apresiasi saya juga buat Doktor Asmah Yun & staf serta nurse di Hospital Pusrawi kerna menjaga saya & bayi sebaiknya. Semoga tugas murni kalian sentiasa mendapat berkah daripada Allah swt.

“Buat suami tercinta, terima kasih yang tak terhingga atas kesabaran & kasih yang tanpa batas. Saya beruntung sekali. Please spend more time dengan Omar. Dia tengah jealous dalam diam tu saya asyik dengan baby baru je

“Pantang mode still ON. doakan semoga saya recovery dengan jayanya,” tulisnya.

Nadiya berkongsi berita gembira tersebug menerusi akaun Instagram miliknya.

Rata-rata pengikutnya mengucapkan tahniah serta mendoakan kesihatannya dan bayi.

Nadiya mempunyai seorang anak lelaki bernama Omar. Sementara seorang lagi cahaya matanya meninggal dunia ketika dilahirkan.

Assalamualaikum semua & syukur di atas kebesaranNya saya selamat melahirkan cahayamata ketiga saya, Aminah Rose tanggal 1 Januari 2019 tempoh hari. Terima kasih & rasa dihargai sekali apabila sekalian keluarga ada bersama-sama disisi menanti kelahiran & tak putus-putus doa serta zikir untuk dipermudahkan segala urusan. You guys know how much I love you & cherish you. Apresiasi saya juga buat Doktor Asmah Yun & staf serta nurse di Hospital Pusrawi kerna menjaga saya & bayi sebaiknya. Semoga tugas murni kalian sentiasa mendapat berkah daripada Allah swt. Buat suami tercinta, terima kasih yang tak terhingga atas kesabaran & kasih yang tanpa batas. Saya beruntung sekali. Please spend more time dengan Omar. Dia tengah jealous dalam diam tu saya asyik dengan baby baru je ? Pantang mode still ON ??? doakan semoga saya recovery dengan jayanya ?? #bullyingomar #NN2019 #newyearsbaby2019

A post shared by Nadiya Nisaa K (@nadnisaa) on