Video yang dimuat naik pelakon Fatin Afeefa di Instastory miliknya memperlihatkan tangan seorang wanita disarung cincin menarik perhatian netizen.

Video tersebut seakan-akan memberi bayangan bahawa pelakon filem Tentang Bulan Itu sudah mengikat tali pertunangan dengan teman lelakinya yang didakwa seorang jutawan.

Bagaimanapun Fatin atau Fatin Nur Afifah Shamsudin memilih untuk tidak mendedahkan wajah kedua-dua individu tersebut dalam video tersebut.

Malah hasil tinjauan Gempak, lelaki yang dipercayai kekasih Fatin itu juga ada memuat naik foto momen menyarung cincin di akaun laman sosial miliknya.

Menerusi perkongsian tersebut memperlihatkan wanita yang disarung cincin itu memakai baju kurung berwarna kuning dan berambut panjang menyerupai Fatin Afeefa.

Lelaki tersebut yang dikenali sebagai Aliff Awang juga mengulang siar perkongsian daripada kenalan rapat yang mengucapkan tahniah di samping mendoakan agar urusan dipermudahkan.

Untuk rekod, Fatin pernah berkahwin dengan aktor Adam Shahz pada tahun 21 Disember 2013 namun disahkan bercerai pada 30 Mei 2017 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Ivy Herra Sophia.

Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!