Penyanyi yang sedang mencipta nama, Khodi, 20, akui namanya masih belum mendapat perhatian dalam industri hiburan tempatan meskipun telah melancarkan beberapa single sebelum ini.

Menurut pemilik nama sebenar Seri Khodijah Kamarul Bahrin ini, perkara itu tidak mematahkan semangatnya untuk terus berkarya dan memperbaiki diri.

"Saya mula menyanyi sejak umur 12 tahun dan niat saya sehingga sekarang tak pernah berubah, saya mahu terus berkarya dan belajar untuk memperbaiki diri sebagai seorang anak seni.

"Dalam beberapa tahun ini, saya diberi peluang untuk melancarkan lagu yang saya hasilkan bersama beberapa produser terkenal dan perkara ni telah menjadi fokus utama saya.

"Saya sedar, banyak lagi ilmu yang saya mesti perolehi," katanya kepada Gempak.

Dalam pada itu, artis di bawah naungan Sony Music Malaysia ini juga sentiasa percaya pada aturan rezeki Allah SWT.

Justeru, dia akan terus berusaha dengan berkat doa serta dorongan dari keluarga.

"Saya tahu rezeki ada di mana-mana. Insya-Allah, perlahan-lahan saya kayuh dalam industri muzik untuk mencapai potensi yang sepenuhnya.

"Sokangan dan berkat doa dari keluarga juga memang memberi saya semangat untuk terus keluar dari zon selesa," katanya lagi.

Dalam perkembangan terbaru, Khodi kini tampil dalam single bersama Benzooloo menerusi lagu Emosi.

Emosi merupakan salah satu runut bunyi (OST) untuk drama bersiri Scammer yang dibintangi oleh Siti Saleha, Fasha Sandha, Kamal Adli, Didie Alias dan ramai lagi.

Scammer diarahkan oleh Norhanisham Muhammad yang merupakan penulis untuk drama bersiri popular The Maid sebelum ini.

Drama 20 episod ini ditayangkan setiap Isnin hingga Khamis, 11 malam di Astro Ria.

Ia turut boleh distrim menerusi aplikasi Astro Go dan On Demand untuk pilihan yang lebih fleksibel.