Nights of Fright 7 (NOF 7) kembali untuk menghantui hidup anda. Peminat rumah hantu dan menyeramkan jangan lepaskan peluang untuk merasai ketakutan yang maksima kali ini.

Uniknya tahun ini, NOF 7 menampilkan 8 rumah berhantu, 1 teater berhantu, 2 ruangan seram dan 2 pertunjukan pentas.

Berlangsung daripada 4 Oktober hingga 3 November 2019, ini empat rumah yang wajib anda masuk!

1. BLOOD SHED



Peminat filem SAW atau Wolf Creek wajib masuk ke rumah ganas ini tanpa menutup mata! Diinspirasikan daripada filem ganas tersebut, Blood Shed akan membawa pengunjung memasuki ke rumah terbiar yang dipercayai ada ramai yang terperangkap, diseksa dan dibiarkan mati.

2. HORRORJUKU IN UV3D



Rumah fesyen ini cukup indah pada permulaannya. Dihias sama seperti daerah Harajuku di Jepun, anda bakal dikejutkan dengan elemen gotik daripada pereka fesyen Itali, Giorgio Angoscia.

3. HOTEL dEVILle



Hotel terbiar ini bakal membuatkan pengunjung berasa seperti tidak keseorangan. Daripada hotel, ia berubah menjadi rumah penyembelihan! Pastikan anda tidak tertinggal sendirian di dalam atau, anda bakal jadi mangsa seterusnya.

4. HOUSE OF VOODOO



Hati-hati dengan syaitan yang berada di dalam rumah ini. Rumah ini merupakan muzium yang mengumpulkan semua elemen kejahatan yang tidak sabar untuk meragut jiwa anda.


NOF 7 bermula daripada jam 7.30 malam hingga 11.30 malam, setiap Jumaat hingga Ahad. Dapatkan tiket anda di sini.