,
Advertorial

Sheriff Jalankan Misi Ops CLEAR Tewaskan Halangan, Bagaikan Syampu CLEAR Takkan Sentap Bila Seratus Peratus Mantap!

Mya Amri
23/08/2024
07:20 MYT
Tidak dinafikan kehidupan sebagai selebriti pasti menjadi sorotan masyarakat sama ada dari segi kehidupan mahu pun penampilan.
Sebagaimana yang kita tahu, pekerjaan sebagai selebriti menuntut mereka untuk bergerak secara aktif, berusaha meningkatkan prestasi diri mereka seratus peratus selain bersedia untuk sebarang cabaran.
Pernah tak terfikir, kadang-kadang disebabkan satu masalah rambut seperti kelemumur boleh menyebabkan gangguan kepada mereka yang bergelar selebriti.
Maka akan timbul rasa kurang senang, rendah diri dan segan untuk bertemu dengan ramai orang.

Cara penyelesaian

Disebabkan itu juga, cara penyelesaian yang mudah dan terbukti berkesan diperlukan untuk menangani masalah tersebut.
Menggunakan syampu anti-kelemumur yang sesuai merupakan salah satu cara untuk mencegah, jadi pemilihan syampu rambut pun penting untuk memberikan perlindungan berkekalan terhadap masalah kelemumur agar ia tak berulang.
Umpama misi yang dijalankan dalam filem Sherif untuk membanteras jenayah dan tewaskan halangan, begitu jugalah konsepnya menghalang kelemumur seratus peratus. Ops CLEAR lah nampaknya guys.

Syampu Anti-Kelemumur CLEAR Baharu

Syampu Anti-Kelemumur CLEAR baharu dengan 10 kali super vitamin untuk wanita dan formula anti-kelemumur buat lelaki.
Kedua-dua formula itu boleh melegakan kelemumur, gatal dan rambut berminyak sehingga tiada kelemumur kelihatan dengan penggunaan kerap.
Sama seperti Sheriff, takkan sentap bila seratus peratus mantap dengan CLEAR! Bila berdepan dengan halangan dan penjenayah.
Dengan CLEAR, tiada lagi masalah kelemumur dan korang sendiri akan rasa yakin dan sentiasa bersedia dengan momen atau acara penting selepas ini

Kelebihan syampu anti kelemumur CLEAR MEN Cool Sport Menthol

- Dirumus khas untuk kulit kepala lelaki sehingga seratus peratus rambut tiada kelemumur* - Kulit kepala lelaki adalah berbeza dengan wanita. Kulit kepala mereka adalah 5 kali kelemumur, 1.5 kali berminyak, 1.5 kali berpeluh dan rambut gugur. *Tiada kelemumur kelihatan dengan penggunaan kerap*

Testimoni CLEAR MEN

Kajian telah pun dijalankan dalam kalangan lelaki berusia 18 hingga 35 tahun yang mengalami masalah kelemumur dan mereka telah mencuba CLEAR Men yang difomulasi dengan bantuan teknologi anti-kelumumur yang hebat, dapat menolong menangani masalah kelemumur, sehingga seratus peratus tiada kelemumur*. *Tiada kelemumur kelihatan dengan penggunaan kerap*

Kelebihan Syampu Anti-Kelemumur CLEAR Ice Cool Menthol

- Dicipta khusus untuk kulit kepala wanita. Diyakini hingga seratus peratus bebas kelemumur*. - Syampu anti-kelemumur dengan ramuan penjagaan kulit dengan 10 kali Super Vitamin (Niacinamide) untuk menguatkan penghalang kulit kepala terhadap kelemumur.

Testimoni CLEAR WOMEN

Wanita berusia 18 hingga 35 tahun yang mengalami masalah kelemumur telah mencuba CLEAR Women dengan menggunakan penyelesaian anti-kelemumur yang unggul dengan 10 kali super vitamin untuk kulit kepala yang kuat dan sihat, dan memberikan anda sehingga seratus peratus tanpa kelemumur*. *Tiada kelemumur kelihatan dengan penggunaan kerap*
Jangan lupa dapatkan CLEAR syampu anti kelemumur yang dirumus khas sehingga seratus peratus tanpa kelemumur* untuk kulit kepala lelaki dan wanita di rangkaian kedai berhampiran anda. *Tiada kelemumur kelihatan dengan penggunaan kerap*
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Keluang Man

Tahu Kisah Wira Harian Yang Penuh Inspirasi? Calonkan Pilihan Anda Sekarang & Berpeluang Menang RM10,000!

gempak
16/09/2024
00:13 MYT
Sempena Hari Malaysia yang akan berlangsung pada 16 September, Astro dan Wonda bergabung untuk meraikan Wira Wonda Kita! Wonda akan mengambil alih Astro Ria dan 13 stesen radio Astro menjadi Astro Wonda Ria dan Wonda FM sepanjang hari.
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

gempak
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Terkini

Kutipan Sangat Memberangsangkan, Sheriff Bakal Kembali

gempak
30/08/2024
00:55 MYT
Dengan kutipan yang sangat memberangsangkan, filem Sheriff: Narko Intergriti mungkin akan kembali menemui peminat filem aksi pada tahun hadapan.
Gaya Hidup

5 Sebab TECNO POVA 6 Pro Sesuai Untuk Kaki Gamer & Mesra Poket!

gempak
27/08/2024
17:28 MYT
Jika anda sedang mencari telefon pintar yang menawarkan prestasi mantap tanpa perlu menghabiskan wang yang banyak, TECNO POVA 6 Pro mungkin menjadi pilihan terbaik untuk anda.
Gaya Hidup

Semangat 'Stop At Nothing', Tecno Umum Jadi Penyokong Global Rasmi Pertandingan Kelab AFC 2024/2025

gempak
19/08/2024
17:37 MYT
Jenama teknologi inovatif TECNO mengumumkan sebagai Penyokong Global Rasmi bagi pertandingan kelab yang baru diperkenalkan oleh Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC) iaitu Liga Juara-Juara AFC Elite™, Liga Juara-Juara AFC Dua™, dan Liga Juara-Juara Wanita AFC™ untuk musim 2024-2025.