Korang peminat Spider-Man? Kalau betul, then terbaik! Inilah masanya untuk korang join peraduan yang min dah buat untuk korang! Bukan biasa-biasa tau hadiah yang korang akan dapat! So dah excited? Jom kita tengok apa yang korang kena buat untuk korang join peraduan ni!

Senang je tau sebenarnya! Korang hanya perlu beli dan saksikan filem Spider Man: Across The Spider-Verse di Astro First, jawab beberapa soalan dan isi slogan kreatif! Settle! Senang je kan?

Hadiah-hadiah yang bakal korang memenangi antaranya seperti:
  1. Spider-Man Squishy (1)
  2. Spider-Man Cross Body Bag (1)
  3. Spider-Man Universal Stretch Phone Case (1)
  4. Reusable Character Straws (1)

Setiap pemenang akan dapat bukan satu, bukan dua tapi kesemua hadiah (1 set) di atas tau! Banyak kan? Tunggu apa lagi? Jom join sekarang dengan ikut langkah-langkah di bawah.

Langkah-langkah penyertaan adalah seperti di bawah:

Langkah 1: Beli dan saksikan filem Spider Man: Across The Spider-Verse di Astro First. Pembelian termasuk secara bersendirian atau kombo.

Pembelian di Astro FirstHarga (Tidak termasuk cukai)
Spider-Man: Across The Spider-VerseRM15.00
Spider-Man: Across the Spider-Verse 2 Movie Collection
(Spider-Man: Across The Spider-Verse + Spider-Man: Into the Spider- Verse)
RM19.90

Langkah 2: Peserta dikehendaki melayari laman web Astro Gempak (https://gempak.com/) dan cari tab ‘PERADUAN’ dan cari Peraduan ‘Spider-Man: Across The Spider-Verse Layan & Menang’

Langkah 3: Isikan butiran yang diperlukan termasuk Nama, Nombor Telefon, Alamat, nombor smartcard Astro / NJOI untuk tujuan pengesahan. Jawab tiga (3) soalan dengan betul dan isikan slogan kreatif tentanf filem.

Langkah 4: Baca Terma dan Syarat serta Notis Privasi; dan tandakan kotak pengakuan bagi tujuan persetujuan; dan

Langkah 5: Klik pada butang "Hantar" untuk melengkapkan penyertaan.

Peserta mesti mematuhi mekanisme Peraduan seperti yang telah dimaklumkan atau akan dimaklumkan oleh Penganjur dari semasa ke semasa, semasa Tempoh Peraduan.

Isikan butiran diri korang dan jawab soalan serta slogan di bawah ni:




Peraduan bermula daripada 6 September 2023 – 18 September 2023, 11:59PM.

So pastikan korang tak terlambat untuk hantarkan penyertaan korang ok? Jangan tunggu last minute dan jangan lupa untuk share dekat kawan-kawan, family untuk join tau!

Rujuk terma dan syarat di sini untuk maklumat lebih lanjut dan syarat-syarat peraduan.

Semoga berjaya!