Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang diumumkan oleh Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin telah dilanjutkan sehingga 12 Mei ini.

Media sosial terutamanya Instagram (IG) kini sedang dihantui dengan pelbagai cabaran baru. Selain TikTok, #dontrushchallenge dan 'throwback' foto lama juga menjadi keseronokan ketika berada di rumah.

Gempak kongsikan lima orang rakan selebriti yang 'sporting' :

1. Nabila Huda

13 and 36 years old me.?

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu) on


2. Zizan Razak

Gambar sekolah challenge kata @uyainaarshad . Kalau tengok pada gambar kiri tu mcm sangkut je kalau urine tu. tapi hati baik. Gambar kanan tu MashAllah Imam masjid negara. #gambarsekolahchallenge #zizanrazak

A post shared by Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869) on


3. Uyaina Arshad

12 tahun ➡️ 28 tahun ? #UyainaArshad #GambarSekolahChallenge

A post shared by UA (@uyainaarshad) on


4. Mark Adam

Tebal nya bibir!!! #untiltomorrow

A post shared by Mark Adam Official (@markadam1079) on


5. Ain Edruce

#untiltomorrow ? Ape yang berubah? HAHAHAH

A post shared by NURULAIN BT EDRUCE (@ainedruce) on




Apapun, jangan lupa untuk sewa Nanti Kita Cerita Tentang Hari Ini (NKCTHI) di Astro First saluran 480 dan strim On Demand.

Secara eksklusif, buat kali pertama filem NKCTHI ditayang terus di pawagam rumah anda!

NKCTHI menceritakan tentang kehidupan tiga adik beradik Angkasa (Rio Dewanto), Aurora (Sheila Dara Aisha) dan Awan (Rachel Amanda).

Mereka mempunyai kisah pilu masing-masing. Keadaan menjadi semakin tegang apabila Awam jatuh cinta pada Kale. Perubahan Awan disedari oleh bapa mereka, Narendra.

Sebagai seorang ayah yang tegas, Narendra cuba mengawal anaknya. Tindakan tersebut turut memberi tekanan buat Angkasa dan Aurora. Ini mendorong pemberontakan Angkasa, Aurora dan Awan sehinggalah rahsia besar keluarga mereka terbongkar.

Filem ini menyaksikan gabungan kerjasama Astro Shaw bersama penerbit yang sering memenangi anugerah utama di Indonesia, Visinema Pictures yang juga merupakan penerbit filem animasi terkenal Indonesia, NUSSA, bersama IDN Media, Blibli.com serta XRM Media.

Untuk mendapatkan info terkini mengenai filem NKCTHI, sila layari Instagram, Facebook dan Twitter Astro Shaw.