Tindakan suami kepada pelakon Fatin Afeefa, Aliff Awang berkongsi video di TikTok seperti menyindir aktor Adam Shahz mengundang pelbagai reaksi daripada netizen.

Menerusi perkongsian video itu, Aliff menunjukkan satu petikan pendek yang tergantung di dinding ketika mereka berada di perkarangan Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam pada Khamis.

"Gunakan akal anda seolah-olah nyawa anda bergantung kepadanya," katanya sambil mengalihkan kamera ke arah Adam yang sedang sibuk melihat telefon bimbitnya di tempat menunggu.

Rata-rata netizen di ruang komen menganggap jutawan itu berani berkata sedemikian di hadapan Adam dan memuat naik video tersebut di laman sosial.

“Fuh berani bang.

“Kuat sikit bang cakap dia tak dengar tu,” komen netizen.

Membalas komen tersebut, Aliff memberitahu dia tidak perlu berasa takut dengan Adam dan aktor itu juga mendengar apa yang diperkatakan itu.

“Takkan nak takut dengan lelaki ni?

“Dia dengar. Jangan risau,” balas Aliff di komen kedua-dua netizen tersebut.

Pada Khamis, Adam dan Fatin menghadiri perbicaraan kali pertama di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam berhubung kes hak penjagaan anak mereka, iaitu Ivy Herra Sophia, 7.

Adam akui tidak tahu mengenai keberadaan Ivy selepas mendakwa hampir tiga bulan dihalang berjumpa anak perempuannya itu oleh bekas isterinya.

Untuk rekod, perkahwinan Adam dan Fatin yang berlangsung pada 21 Disember 2013 hanya mampu bertahan selama empat tahun sebelum mereka bercerai sekitar Mei 2017.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan Ivy Herra Sophia, manakala sebelum berkahwin dengan Adam, Fatin juga mempunyai seorang cahaya mata lelaki, Adam Aisy Arrian, 10.

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.