Setiap individu pasti mempunyai genre filem yang diminati tetapi bagi yang suka akan sesuatu yang suspen dan banyak kejutan, ‘thriller killer’ selalunya menjadi pilihan.

Dari kisah penyiasatan hingga pembunuhan, filem ‘thirller killer’ ini juga telah dikembangkan dalam penceritaan yang berbeza seperti dalam kekeluargaan mahupun persahabatan dan sebagainya.

Jangan bimbang, kepada yang suka ‘layan’ filem genre ‘thriller killer’ ini, Astro GO dan VOD ada menyajikan 6 senarai filem yang menarik untuk ditonton.

#1 Evil Dead Rise

Pertemuan semula di antara dua adik-beradik perempuan yang terpisah diganggu oleh oleh kebangkitan roh yang merasuk tubuh, menyebabkan mereka terpaksa berjuang untuk terus hidup.

Link:https://astrogo.astro.com.my/link/StAWr8iz1rN4z88w9

#2 The Black Phone

Finney Shaw adalah budak lelaki yang pemalu tetapi bijak berumur 13 tahun yang diculik pembunuh sadis dan terperangkap di tingkat bawah kalis bunyi di mana jeritan tak dapat didengari. Ketika mencari jalan untuk melarikan diri, telefon di dinding berbunyi. Finney mendapati dia boleh mendengar suara-suara mangsa terdahulu. Kini, suara-suara yang telah mati itu memastikan perkara yang sama tidak berlaku pada Finney.

Link:https://astrogo.astro.com.my/link/KkNVr5xdsTpxfAZm9

#3 Detective vs Sleuths

Selepas siri pembunuhan kejam dilakukan oleh sebuah kumpulan yang menggelarkan diri mereka sebagai The Chosen Sleuths', pihak polis membentuk pasukan petugas dengan 'penyiasatterpilih'mereka sendiri!

Link:https://astrogo.astro.com.my/link/i3szwCTf1WGHkmKZ7

#4 Tarantula

Pergeseran dan perasaan marah di antara kawan baik mula timbul apabila mereka menyukai wanita sama yang kemudiannya dijumpai mati dibunuh. Siapakah pembunuhnya?

Link:https://astrogo.astro.com.my/link/VvqLW6FpvZgyfAH89

#5 Kuttram 23

Apabila seorang paderi ditemui mati di sebuah gereja dan seorang wanita hamil hilang, Vetrimaaran, Penolong Pesuruhjaya Polis yang muda dan berdedikasi di Chennai, masuk campur untuk mencari kebenaran. Sewaktu menyiasat, Vetrimaaran menemui jenayah perubatan melalui cara permanian beradas yang membuat ramai wanita hamil membunuh diri. Siapakah dalang di sebalik kejadian itu? Mampukah Vetrimaaran menyelesaikan kes rumit ini?

Link:https://astrogo.astro.com.my/link/h27VrwghnTrXCEzE8

#6 Tinker, Tailor, Soldier, Spy

In the bleak days of the Cold War, espionage veteran George Smiley is forced from semi-retirement to uncover a Soviet Agent within MI6.

Link:https://astrogo.astro.com.my/link/ShTYSU1664we27yK8

Saksikan semua program menarik di atas hanya di Astro GO dan VOD ! Tiada Astro GO? Jangan risau, ikut cara mudah ini untuk memuat naik Astro GO di telefon pintar dan gajet anda sekarang.

● Muat naik aplikasi Astro GO dengan hanya klik di sini (Google Play Store) atau di sini (Apple Store). Cara lain ada juga boleh strim secara terus melalui komputer riba anda di astrogo.astro.com.my

● Sambungkan Astro ID anda kepada Astro GO dengan mengikuti step di sini

● Log masuk Astro GO dengan mendaftar menggunakan Astro ID anda

● Pilih dan layan drama kegemaran anda sekarang

● Atau scan QR code di bawah untuk mendaftar