Selepas sebulan pertandingan fotografi OPPO RENOgraper, banyak penyertaan telah kami terima dan semuanya sangat luar biasa malah ramai yang kreatif mengambil gambar dengan menggunakan telefon pintar masing-masing.

Dengan kerjasama dengan OPPO, akhirnya pertandingan itu sudah sampai ke penamatnya dan kami akan mengumumkan senarai pemenang paling kreatif.

Pemenang dipilih dari setiap kategori iaitu Clearly Your Best Night, Clearly Your Best Portrait, Clearly Your Best Creativity dan Clearly Your Best Landscape.

Setiap kategori akan punyai dua pemenang (satu pemenang dari pengguna OPPO dan satu lagi menggunakan telefon pintar lain).

4 pemenang yang merupakan pengguna OPPO:

1. Clearly Your Best Night
@din_sepang


2. Clearly Your Best Portrait
​@asmadyahmad

3. Clearly Your Best Creativity
@aishahedris

4. Clearly Your Best Landscape
@noraini_24fit


4 pemenang yang merupakan bukan pengguna OPPO

1. Clearly Your Best Night
@elizabeth_eong


2. Clearly Your Best Portrait
@fafotografi


3.
Clearly Your Best Creativity
@iwanpauzi_


4.
Clearly Your Best Landscape
@louisiana.balo

Pertandingan fotografi OPPO RENOgrapher bermula sejak 18 November lalu dengan lebih 886 penyertaan.

Peserta dinilai dari gambar yang mempunyai watermark OPPO (sebagai pengguna OPPO) dan menulis hashtag pada gambar yang dihantar untuk memenuhi kriteria.

Pertandingan ini bertujuan untuk menghargai kecantikan dan keunikan yang ada di Malaysia serta menyerlahkan bakat terpendam menerusi lensa telefon pintar.

OPPO dan Tourism Malaysia akan mempamerkan karya pemenang dalam sebuah pameran bagi menghargai kreativiti masing-masing.

Juara utama akan dipilih daripada gambar-gambar yang dipamerkan kelak dan empat juri termasuk OPPO Malaysia akan menentukan siapa juara utama itu. Keputusan akan diumumkan pada 2 Januari 2021.

Majlis penganugerahan juara utama itu akan berlangsung di Sunway Pyramid pada 2 Januari 2021.

OPPO Reno4 Series, memang terbaik untuk korang!



Siri OPPO Reno4 mendefinasikan kembali peranti-peranti pertengahan, membawakan momen ‘Clearly the Best You’ yang pertama seumpamanya dengan beberapa ciri istimewa iaitu:
Maklumat lanjut mengenai Pertandingan Fotografi Be RENOgrapher layari https://oppomy.com/BeRENOgrapher/