Laman Utama

Tak Cukup Satu! Ini 6 Sebab Double Cheeseburger & Spicy Double Beef with Cheese Sekali Ngap, Puas, Gerenti!

Mya Amri
05/08/2021
06:03 MYT
Faham tak perasaan bila korang craving burger, lepas tu rasa keliru nak pilih yang mana satu sebab banyak sangat yang sedap terutamanya di McDonald’s.
Kemudian bila sampai masa nak oder, ha mula kelam-kabut pilih menu kan? Okay lepas ni tak payah pening-pening sebab McD memang ada pilihan burger daging yang sangat menyelerakan. Nyumm!
Double Cheeseburger & Spicy Double Beef with Cheese Kredit foto /gif: monchstax blog
Bagi penggemar daging, inilah masanya untuk membuktikan tahap cinta korang terhadap burger daging dengan menu pilihan burger daging McDonald's.
Bukan biasa-biasa guys! Ianya hadir dengan empat pilihan iaitu Double Cheeseburger, Triple Cheeseburger, Spicy Double Beef with Cheese dan Spicy Triple Beef with Cheese. Nah! Tudiaaaaa!
Bayangkan bila dua keju bersatu dengan dua kepingan daging lembu yang 100% asli... Maka terhasillah Double Cheeseburger yang paling nikmat sekali. 100% puas, gerenti!
Nah! Enam Sebab Double Cheeseburger & Spicy Double Beef with Cheese Gerenti Puas! Kredit foto /gif: monchstax blog
1.Tiada apa yang puas selain daripada menikmati pilihan burger daging di McDonald’s. Lagi puas berganda-ganda dengan pilihan Double Cheeseburger atau Spicy Double Beef with Cheese.
2. Puas dengan 100% kepingan daging lembu asli yang digril empuk dan sempurna. Dengan satu gigitan je dah boleh rasa juicy daging tu, eh memang tak cukup satu lah orang kata.
3. Jika anda gemarkan keju, pilih Double Cheeseburger dengan dua kepingan daging lembu yang digril empuk dan sempurna. Bila dua kepingan keju meleleh digabungkan dengan keenakan daging empuk, uuuhaaaiii! Puasnya tidak terkata.
4.Siapa kata tak ada versi pedas? Kita orang Malaysia memang gemarkan makanan pedas, betul tak? Spicy Double Beef with Cheese ternyata kena dengan selera kita. Bayangkan sos tomato pedas dipadankan pula dengan dua kepingan daging lembu yang digril empuk dan sempurna serta keju meleleh, gerenti puas!
5. Keju, daging, keju, daging... Nikmat berganda yang betul-betul puas! Bayangkan dengan keju-tan istimewa bila korang suap burger daging McD dengan keju meleleh di dalam mulut… Pergh terangkat kening time makan guys!
6. Bagi yang nak kepuasan yang lebih – boleh cuba Triple Cheeseburger dengan 3 kepingan daging yang empuk,kalau yang suka pedas, boleh cuba Spicy Triple Beef with Cheese! Kredit foto/gif: tenor.com
Apa tunggu lagi? Puaskan craving burger daging korang hari ini! Pesan melalui McDelivery atau singgah Pandu Lalu je, senang.
Double Cheeseburger menantimu di McD... Tak kira pilih yang mana… Puas. Gerenti!
Untuk menikmati promosi #BOTD (Beef of the Day), download aplikasi McDonald’s untuk nikmati promosi hebat burger daging McDonald’s!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Terkini

McDonald’s Tarik Balik Saman Terhadap BDS Malaysia

gempak
22/03/2024
06:33 MYT
McDonald’s Malaysia menarik balik saman ke atas badan bukan kerajaan anti-Israel, Boycott Divestment Sanctions (BDS) Malaysia.
Laman Utama

Tegakkan Keadilan Tak Perlu Aniaya, Jangan Boikot McDonald’s Malaysia

gempak
07/11/2023
11:50 MYT
Tindakan memboikot mana-mana syarikat didakwa berkaitan dengan Israel mestilah berdasarkan bukti jelas dan meyakinkan
Laman Utama

McD Malaysia Jawab 4 Soalan Netizen, Termasuk Dakwaan Bayaran Royalti Digunakan Untuk Tindas Rakyat Palestin

gempak
26/10/2023
01:50 MYT
Kenyataan baharu daripada McDonald's Malaysia
Laman Utama

Tiada Kaitan Dengan Israel, McDonald's Malaysia 100 Peratus Entiti Milik Muslim

gempak
15/10/2023
05:00 MYT
Jangan salah faham ya.
Laman Utama

Mudah & Cepat.. Pesan Menu Kegemaran Anda Di McDonald’s Macam Kamal & Uqasha Ni!

gempak
05/05/2022
06:08 MYT
Bila lapar, mesti terfikir McD.