,
Laman Utama

Tak Perlu Sesak-Sesak Di Pusat Karaoke, Layan Jer Kat Rumah Sendiri... Cuba Popsical Ni, Siap Ada 3 Bulan Langganan Free!

Amri Hassan
22/10/2021
12:05 MYT
Pandemik masih belum berakhir namun pasti ramai yang sudah bosan dan merindui momen bergembira bersama keluarga dan sahabat handai. Salah satunya semestinya karaoke!
Pedulikan suara sedap atau tidak, yang pasti detik-detik beristirehat sambil menyanyi itu akan membuatkan kita gembira, dalam masa sama mengeratkan hubungan antara satu sama lain.
Tapi, perkara itu masih menjadi kerisauan apatah lagi untuk berkunjung ke pusat-pusat hiburan untuk berkaraoke. Jangan risau, sistem karaoke dalam rumah, Popsical Remix II adalah penyelesaian terbaik bagi dilema ini.
Kalau nak tahu, Popsical Remix II punyai pelbagai kelebihan tapi paling utama korang sendiri boleh mengawal dan memilih lagu yang korang mahukan! Tak percaya? Mari kami kongsikan:
1. Popsical Remix II mempunyai ruang penyimpanan terbesar untuk arkib karaoke korang. Ia mampu menyimpan lebih 230,000 buah muzik video original atau cover version dalam 14 jenis bahasa. Awesome kan!
2. Dengan sambungan Internet, data lagu dalam simpanan akan dikemaskini secara otomatik setiap hari.
3. Ringan dan praktikal. Set Popsical Remix II didatangkan dengan peranti penstriman karaoke dengan dua buah mikrofon. So, tak adalah korang nak berebut mickrofon nanti!
4. Rekaan pun ergonomik! Peranti penstriman itu juga boleh berfungsi sebagai tempat pemegang dan pengecas mikrofon
5. Mikrofon yang boleh dicas semula itu didatangkan bersama bateri ion-litium yang tahan lama. Lagi best boleh wireless rechargeable tau.
6. Sambung je pada televisyen korang menggunakan HDMI untuk mula berkaraoke. Nak lagi padu, korang boleh juga sambungkan pada speaker luar dengan kabel aux/RCA.
7. Korang boleh muat turun aplikasi percuma Popsical Karaoke secara mobil untuk mengawal pitching, volume, echo, reverb dan menyusun semula senarai lagu yang akan dinyanyikan. Aplikasi itu juga boleh digunakan serentak dengan peranti berbeza-beza pada satu-satu masa.
8. Korang pun boleh memuat turun aplikasi itu untuk melihat katalog lagu sebelum membeli Popsical Remix II.
Korang boleh mendapatkan Popsical Remix II ini dengan harga yang sangat berpatutan dan boleh dapat lagi diskaun RM300 sekarang ini.
Lagi best, ada lagi tambahan 3 bulan langganan percuma dan kabel HDMI dan AUX percuma!
Korang boleh singgah ke outlet utamanya di Popsical MidValley atau layari https://my.popsical.com
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Gaya Hidup

#FoodiesLife: Tak Perlu Keluar KL, Nasi Kandaq Festival 2.0 Kembali Hujung Minggu Ini! Mai Serbu Lekaih

gempak
18/09/2024
15:00 MYT
Nasi Kandaq Festival kembali untuk edisi kedua tahun ini dengan menghimpunkan pelbagai legenda utama nasi kandar di seluruh Malaysia.
Keluang Man

Tahu Kisah Wira Harian Yang Penuh Inspirasi? Calonkan Pilihan Anda Sekarang & Berpeluang Menang RM10,000!

gempak
16/09/2024
00:13 MYT
Sempena Hari Malaysia yang akan berlangsung pada 16 September, Astro dan Wonda bergabung untuk meraikan Wira Wonda Kita! Wonda akan mengambil alih Astro Ria dan 13 stesen radio Astro menjadi Astro Wonda Ria dan Wonda FM sepanjang hari.
Hiburan

Banyak Spekulasi Isu Cerai, Nora Ariffin Enggan Ambil Pusing Khabar Angin - “Orang Tak Tahu Keadaan Sebenar”

gempak
12/09/2024
05:55 MYT
Susulan penceraian mengejut beberapa bulan lalu, timbul pelbagai spekulasi tentang kemelut rumah tangga yang dihadapi oleh penyanyi, Datuk Nora Ariffin.
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

gempak
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Gaya Hidup

5 Sebab TECNO POVA 6 Pro Sesuai Untuk Kaki Gamer & Mesra Poket!

gempak
27/08/2024
17:28 MYT
Jika anda sedang mencari telefon pintar yang menawarkan prestasi mantap tanpa perlu menghabiskan wang yang banyak, TECNO POVA 6 Pro mungkin menjadi pilihan terbaik untuk anda.