Sama seperti suaminya, Aliff Aziz, pelakon dan penyanyi Bella Astillah mengakui dalam proses mendekatkan diri mendalami agama Islam ketika ini.

Kata Bella, dia seboleh-bolehnya cuba untuk tidak melepaskan peluang mengikuti kelas agama setiap hari bersama rakan-rakan artis termasuk Datin Lisa Surihani, Amyra Rosli dan Liyana Jasmay.

"Kelas itu dibimbing oleh Salima Habibi bersama rakan-rakan artis wanita lain.

"Kami ada group dan akan sentiasa mencuba mencari masa untuk belajar ilmu agama. Misalnya saya, kalau tengah bawa kereta pun tetap akan mengaji.

"Amyra pula walaupun tengah sibu shooting, dia akan mencari waktu untuk berhenti make up dan sama-sama mengaji al-Quran.

"Saya nampak usaha semua orang di situ dan sebenarnya kami bermula daripada kosong. Belajar alif ba ta balik sebab nak perbaiki sebutan," katanya kepada Gempak.

Bella ditemui pada majlis sidang media pengenalan 13 peserta Gegar Vaganza musim kelapan di Bangsar, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Aliff antara bintang GV8 yang akan berentap pada musim ini bersama beberapa penyanyi lain antaranya Adibah Noor, Suki Low, Nikki Palikat, Bandi Amuk dan Datuk Fazley Yaakob.

Konsert mingguan GV8 akan bersiaran secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) selama 10 minggu pada setiap hari Ahad, jam 9.00 malam mulai 21 November 2021.

Dah mengundi artis kegemaran korang di AME 2021? Klik banner di bawah untuk mengundi!
!Telegram Gempak***Untuk kemaskini berita terkini, cepat & mudah, langgan saluran