,
Advertorial

Thailand, Vietnam & Switzerland… 3 Destinasi Ini Menjanjikan Pengalaman Membeli-belah Yang Terbaik!

Kamaruddin Razal
06/09/2019
22:17 MYT
Siapa suka membeli-belah? Tipulah jika anda tidak gemar membeli barangan di pusat membeli-belah jika kena dengan gaya.
Kini, ramai juga yang gemar membeli-belah ketika mereka sedang bercuti di luar negara! Sudah jadi macam satu trend dan keperluan.
Jadi, destinasi mana yang boleh anda kunjungi untuk membeli-belah?
Kami senaraikan tiga lokasi di bawah:
Thailand
Negara ini memang terkenal sebagai hub membeli-belah. Deretan pusat beli-belah yang boleh anda kunjungi jika melancong ke ibu negara Thailand, Bangkok!
Vietnam
Negara ini juga tidak kalah dengan kemeriahan barangan yang mereka jual kepada pengunjung. Ada pengunjung yang begitu teruja memborong barangan seperti kain pasang, tudung atau telekung jika berpeluang berkunjung ke Vietnam.
Switzerland
Bukan biasa-biasa! Biarpun terkenal dengan destinasi yang cantik dan menarik, negara ini juga menawarkan pengalaman membeli-belah terbaik untuk pelancong. Jangan lupa untuk mendapatkan jam ataupun coklat mereka yang terkemuka sebagai salah satu buah tangan anda sebelum pulang ke Malaysia!
Sedunia Travel juga menawarkan pakej-pakej menarik untuk anda jika berkunjung ke tiga destinasi ini!
Jika ke Thailand, dapatkan pakej 3 Hari 2 Malam di Bangkok atau mengembara di bandar Bangkok selama 4 Hari 3 Malam! Menerusi dua pakej ini, anda akan dapat menjelajah bandar Bangkok selama setengah hari secara percuma sahaja!
Kalau anda ke Vietnam, dapatkan pakej 4 Hari 3 Malam di Danang dengan menjelajah ke Bana Hills, Marble Mountain dan Hoi An (beli 3 percuma 1), pakej 5 Hari 4 Malam di Danang anda akan menjelajah ke Hoi An - Cam Thanh Village -Bana Hills - Hue (pasangan kedua dapat diskaun RM500), pakej 5 Hari 4 Malam taman tema di Danang (pasangan kedua dapat diskaun RM500), jelajah 4 Hari 3 Malam di Ho Chi Minh (orang kedua dapatkan diskaun RM100) dan pakej meneroka Hanoi dan Halong selama 4 Hari 3 Malam (orang kedua dapatkan diskaun RM100).
Ha! Kalau berhasrat ke Switzerland, jangan lupa untuk dapatkan pakej 5 Hari 4 Malam terbaik di Switzerland dan melawat tempat menarik seperti Lucern, Interlaken dan Zurich!
Anda juga boleh menikmati percutian di Switzerland yang ditawarkan serendah RM1,570 menerusi pakej Zurich Christmas Market!
Lebih istimewa, rebut peluang untuk menikmati penjimatan sebanyak 10 peratus dari harga biasa yang ditawarkan di MATTA Fair.
Apa tunggu lagi? Dapatkan tawaran hebat ini hanya di Sedunia Travel
Untuk lebih informasi, layari laman web seduniamattafair.com atau hubungi 03-2142 0222 (Western) / 03-2148 4566 (Asia) sekarang untuk menempah pakej menarik ini! Anda juga boleh hantar e-mel ke [email protected] (Asia) / [email protected] (Western) untuk lakukan tempahan.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Advertorial

Dapatkan Pakej Mesra Muslim Yang Berpatutan Hanya di Sedunia!

gempak
06/09/2019
09:51 MYT
Advertorial

Syoknya Bila Menyelam Di Lautan Jernih Membiru… 5 Lokasi Selam Skuba di Malaysia Wajib Anda Kunjungi!

gempak
04/09/2019
20:11 MYT
Advertorial

Nak Bercuti di Australia? Tempah Dengan Sedunia & Dapatkan Pakej Menarik Dengan Tawaran Yang Menakjubkan!

gempak
04/09/2019
13:11 MYT
Advertorial

Anda Takkan Percaya Yang Semua Hotel-Hotel Cantik Bergaya Ini Sebenarnya Terletak Di Dalam Negara!

gempak
04/09/2019
12:10 MYT
Advertorial

5 Aktiviti Wajib Cuba Di Malaysia... Mesti Cuba, Kena Cuba! Ha, No 2 Paling Baik & Semua Orang Suka!

gempak
02/09/2019
22:04 MYT