,
Laman Utama

Tiket Polis Evo 3 Dah Boleh Beli! Rebut Peluang Jadi Penonton Terawal Tonton ‘Sneak Preview’ Pada 24 Mei

Asyikin Mayudin
11/05/2023
09:50 MYT
Berita baik untuk semua orang, tiket untuk menonton filem aksi komedi terhebat iaitu Polis Evo 3 sudah boleh dibeli bermula 11 Mei di pawagam seluruh negara.
Menariknya lagi, penonton juga boleh menjadi penonton terawal menyaksikan filem ini melalui ‘sneak preview’ pada 24 Mei 2023, iaitu satu hari awal sebelum tarikh tayangan rasmi filem.
Salah seorang pelakon Polis Evo 3 iaitu Sharnaaz Ahmad juga berkongsi video pemberitahuan mengenai penjualan tiket filem lakonannya itu sudah mula dijual.
Rata-rata netizen meluahkan rasa teruja dan tertanya-tanya mengenai watak Sharnaaz sebagai Reza dalam Polis Evo 3.
“Rezza ni kira jadi pembelot la kan mamu eh.
“Cepatlah 25 Mei… rasa macam lambat pula.
“Tak sabar nak tengok Reza beraksi,” komen beberapa netizen.
Filem aksi komedi arahan Syafiq Yusof itu terus mengekalkan pemeran utama iaitu Zizan Razak yang membawakan watak Inspektor Sani dan Shaheizy Sam yang membawa watak Inspektor Khai.
Inspektor Khai dan Inspektor Sani kembali dengan misi yang lebih besar dan mencabar! #JagaJagaBoh.
Selain Zizan dan Sam, filem itu turut dibintangi oleh Sharnaaz Ahmad, Syafiq Kyle, Fauzi Nawawi, Farah Ali Khan, Nora Danish, Eyka Farhana, Fezrul Khan dan ramai lagi.
Bahang Polis Evo 3 kian terasa apatah lagi lagu runut bunyi (OST) berjudul Ayuh yang dinyanyikan oleh Malique, Ernie Zakri dan penyanyi rap Aman Ra serta Kmy Kmo menjadi siulan.
Nantikan filem Polis Evo 3 di pawagam seluruh Malaysia pada 25 Mei ini.
Untuk maklumat lanjut mengenai pembelian tiket di pawagam, boleh layari https://www.tgv.com.my/movies/polis-evo-3 dan https://mbocinemas.com/Browsing/Movies/Details/f-F000000283
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Sharnaaz Ahmad Ucap Birthday Noor Nabila - “I Doakan You Happy Dan Bahagia Dunia Akhirat”

gempak
04/09/2024
02:25 MYT
Perkongsian aktor Sharnaaz Ahmad menjadi perhatian apabila membuat ucapan hari ulang tahun kelahiran kepada bekas isterinya, Noor Nabila, pada Rabu.
Hiburan

Sharnaaz Ahmad Titip Pesanan Sempena Birthday Jebat, Mahu Anak Hormati Orang Tua - "Macam Semalam Rasanya Baba Dukung Cek"

gempak
30/08/2024
13:55 MYT
Pelakon, Sharnaaz Ahmad menitipkan ucapan menyentuh hati sempena ulang tahun kelahiran keenam anak kesayangannya, Jebat Jayden.
Hiburan

Pernah Jadi Juara, 'Chemistry' JoZan Sentiasa Ditunggu, Ini Momen Terbaik Mereka...

gempak
07/08/2024
09:55 MYT
JoZan merupakan gabungan dua pelawak hebat iaitu Johan dan Zizan Razak yang bermula sebagai peserta rancangan realiti, Raja Lawak musim pertama.
Hiburan

JoZan Is Back! Peminat Tak Sabar Nak Tengok Filem Gabungan Duo Pelawak Popular - “Tak Fasal Saya Nak Kena Tunggu Lama…”

gempak
05/08/2024
09:25 MYT
Setelah enam tahun, gabungan ‘JoZan’ iaitu pelawak dan pengacara Zizan Razak dan Johan bakal kembali ke layar perak menerusi filem ‘Baik Punya Ah Long’.
Viral

Penangan Nama Di Ending Kredit Deadpool & Wolverine, Zizan Terkejut Orang Mula Beri Gelaran Supehero - “Saya Keluar Pergi Kedai Makan..”

gempak
29/07/2024
12:55 MYT
Selepas namanya tersenarai di dalam ending credit filem adiwira popular Deadpool & Wolverine, pelawak Zizan Razak akui berasa terkejut dengan penangan yang diterima.