Penyanyi, Tom akui reda apabila hasrat untuk menimang cahaya mata bersama suaminya, Fuad Rahman belum tercapai.

Tom ketika ditemui Gempak mendedahkan dia baru sahaja mengalami keguguran dua hari lalu ketika usia kandungan mencecah tiga minggu.

“Saya baru sahaja alami keguguran dua hari lepas, usia kandungan pun masih baru lagi dalam dua tiga minggu.

“Tak mengapalah, tak ada rezeki. Sebelum ini kami tidak merancang dengan betul jadi kali ini kami akan cuba rancang sebaiknya. Insya-Allah ada rezeki adalah,” katanya.

Tom dan Fuad ditemui selepas majlis tayangan program raya Astro 2023, bertempat di Le Meredian, Petaling Jaya pada Khamis.

Mengulas mengenai kandungannya, Tom menyatakan telah membuat rakaman video untuk berkongsi berita gembira itu kepada peminat namun tidak kesampaian.

“Sebelum keguguran, saya memang tahu saya dah hamil. Siap kami buat video untuk berkongsi berita baik itu tapi baby tak jadi.

“Saya turun darah, kemudian pergi buat pemeriksaan dan doktor memaklumkan baby sudah tiada. Tak apalah.

“Baby pun masih baru lagi memang senang nak gugur, saya pun seorang yang aktif. Tidak mengapa, tiada rezeki. Insya-Allah selepas ini kami rancang betul-betul dan jika ada rezeki kami terima,” ujarnya.

Terdahulu, pasangan ini mendirikan rumah tangga dalam sebuah majlis tertutup pada 26 Februari lalu.

Tom dan Fuas sebelum ini pernah menjalinkan hubungan cinta sekitar tahun 2005 namun ikatan itu terputus pada 2010 apabila Fuad ditahan pihak polis Singapura dan dijatuhkan hukuman penjara akibat penyalahgunaan dadah.

Cinta mereka kemudiannya kembali bertaut selepas sama-sama terlibat dalam program Gegar Vaganza musim kesembilan (GV9) tahun lalu.