Selepas tular video memangku dan memeluk seorang wanita dalam sebuah kereta, personaliti media sosial, Coki tampil membuat permohonan maaf secara terbuka.

Coki atau nama sebenarnya Muhammad Danish Daniel mengakui perbuatan tersebut salah dan menjelaskan dia tiada sebarang hubungan dengan wanita tersebut.

“Saya minta maaf atas kesalahan saya… saya pun dah minta maaf pada pihak sana. Saya dah minta maaf pada keluarga saya juga dan semua yang terlibat dengan kes ini.

“Menggigil saya… saya nak minta maaf kepada semua orang. Saya mengaku salah saya dan minta maaf sangat. Saya dengan Irdina pun tak ada apa-apa hubungan.

“Saya jumpa dia dekat kedai makan. Waktu itu kejadian berlaku di depan Menara U,” kata Coki menerusi IG Live.

Menerusi video yang tular di TikTok, Coki bersama wanita itu yang duduk di kerusi bahagian belakang dilihat cuba menutup muka dari dirakam.

@_.frshortdrama Live Coki #coki #fyp #livecoki #ceritasebenar #firrareyda #kescoki ♬ bunyi asal - ?Firra Reyda?

Berkongsi cerita sebenar disebalik video itu, Coki menjelaskan wanita itu hanya duduk di atas pahanya untuk beberapa saat disebabkan kelam kabut mencari tempat letak kereta.

“Kalau perasan dalam video yang viral tu, dia duduk atas paha saya. Sebab apa, kami parking di tepi jalan, dekat Menara U banyak kereta parking dan kami double park.

“Kami tunggu satu lagi kereta untuk ambil kami yang ramai. Bukan sebab saya berdua, ada perempuan dan lelaki. Keadaan jadi kelam kabut sebab kereta double park itu hon sebab marah.

“Jadi, semua masuk dalam kereta. Kalau perasan dalam video itu, ada kawan saya baju putih dah keluar kereta, waktu itu memang semua orang dah keluar kereta.

“Dia pun dah bangun dari paha saya. Hanya duduk dalam satu hingga empat saat saja. Serius tak lama… sumpah, tolong la,” kata Coki.

Malah, ada juga segelintir netizen yang mendakwa Coki turut mencium wanita itu.

“Kalau tengok betul-betul, saya tak cium pun dia. Angle kamera nampak jadi lain,” jelasnya lagi.