Laman Utama

[VIDEO] Isteri Mengadu Suami Dah Tak 'Mesra', Tya Arifin Jadi 'Penyelamat' Selesaikan Krisis Rumah Tangga - “Semestinya Ada Masalah…”

Asyikin Mayudin
05/01/2023
06:55 MYT
Usahawan Tyq Arifin bersyukur apabila produk terbaharu keluaran Mutyara Beauty iaitu Mutyara Vgin berjaya menyelamatkan rumah tangga pasangan suami isteri yang dirahsiakan identiti.
Menurut Tya, dia memilih wanita yang berdepan masalah ‘perhubungan’ dengan suami dan berjaya mengembalikan keharmonian rumah tangga selepas pengambilan produk itu selama dua bulan secara konsisten.
"Akak ini salah seorang pengikut saya yang kita pilih untuk menjadi orang special yang merasa produk baru Mutyara iaitu Mutyara Vgin pada tahun lalu.
"Sebelum ini, dia berhadapan dengan masalah 'perhubungan' dengan suami. Selepas saya taja Mutyara Vgin selama dua bulan konsisten, dia kongsi hasilnya.
“Saya rasa bahagia apabila dapat tahu maklum balas sebenar. Perasaan bila apa yang kita buat boleh bantu sesuatu yang penting dalam hidupnya, rasanya sangat bahagia," katanya menerusi video di Instagram.
Tambah isteri kepada Asyraf Khalid, dia sudi untuk menjadi tempat golongan isteri mengadu masalah bagi mendapatkan nasihat atau bantuan.
"Saya sendiri menjalani rumah tangga, bukan baru setahun. Semestinya ada masalah tak kisah suami atau isteri.
"Saya sangat bersyukur dengan adanya produk Vgin dapat membantu menyelesaikan atau memberikan harmoni hubungan suami isteri yang hampir-hampir tidak boleh diselamatkan.
"Alhamdulillah ini juga berkat dengan usaha dan komunikasi juga. Kepada anda di luar sana, jika ada masalah perhubungan dengan suami tetapi tidak tahu nak bercerita dengan siapa, saya ada untuk anda semua," katanya lagi.
Dalam pada itu, Tya juga ada sediakan sebuah E-book, 12 tips Bahagia yang boleh di redeem secara percuma di website rasmi Mutyara di Mutyara.com.
Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.
@tyaarifinnw Mashallah alhamdulilllah, doakan tya boleh bantu istri2 lain di luar sana lagi #tyaarifin #jamumutyara #vgin #viral ♬ suara asli - Tya Arifin
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Laman Utama

Dituduh Acah-Acah Alim, Kurang Beradab Dengan Pekerja Hotel, Asyraf Khalid Jawab Dakwaan Netizen

gempak
03/07/2023
23:50 MYT
Tak baik buat tuduhan macam tu
Laman Utama

Ogy, Tya Arifin Angkat Kisah Mentua Perangai 'Hantu'

gempak
19/04/2023
14:50 MYT
Tya Arifin makan penampar Kak Ogy!
Laman Utama

[VIDEO] Tya Arifin Dedah Pernah Kena Marah Gara-Gara Tak Fasih Cakap BM - “Jagalah Air Muka Saya Sikit”

gempak
28/03/2023
11:45 MYT
Takpa, lama-lama nanti Tya fasih la.
Laman Utama

[VIDEO] Diana Danielle Akui Banyak Trauma Sewaktu Kecil - “Saya Tak Perlu Berpura Untuk Tunjuk…”

gempak
23/03/2023
06:46 MYT
Semoga DD sentiasa kuat...
Laman Utama

[VIDEO] Isteri Shukri Yahaya Luah Rasa Cinta, Netizen Titip Pesanan Buat ‘Pemusnah’ Rumah Tangga - “Jangan Ada Penyondol Berani…”

gempak
14/03/2023
07:45 MYT
Jangan main-main dengan netizen.