Bukan sahaja memuat naik wajah comel cahaya mata keduanya, pelakon Emma Maembong berkongsi nama anak lelakinya iaitu Shakil Aryan Shah.

Emma turut memuat naik video memperlihatkan momen indah apabila anak sulungnya iaitu Shariq Gabriel pertama kali bertemu dengan adiknya.

“Teruja nak jumpa, buat-buat merajuk. Tapi tak boleh merajuk lama sebab rindu, dua hari tak jumpa. Ini adalah bahagian yang paling sukar, awak sentiasa akan menjadi anak pertama saya.

“Terima kasih sebab banyak ajar mama. Masa adik sampai mama risau kalau Gabriel tak boleh terima. tapi saya tahu awak akan jadi seorang abang yang terbaik.

“Dia nak pegang adik dia tapi tak tahu macam mana,” kongsi Emma.

Rata-rata netizen teruja dengan kecomelan bayi Emma selain ada juga segelintir mereka yang bimbang melihat aktres itu mengangkat anak sulungnya.

Pada Rabu, suami Emma Maembong, Muhammad Shazli Azhar berkongsi berita gembira apabila isterinya selamat melahirkan bayi lelaki keduanya yang berat 3.4 kilogram secara normal di sebuah pusat perubatan.

Untuk rekod, pelakon drama Nusyuz Berkiblat Cinta itu mendirikan rumah tangga dengan juruterbang, Muhammad Shazli Azhar pada 20 Februari 2020.

Hasil perkahwinan itu, Emma dan suami dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Shariq Gabriel yang kini berusia dua tahun.

A post shared by ⭐️lima’s little prince ⭐️ (@shariqgabriel)