Laman Utama

[VIDEO] “Walaupun Tak Reply, Saya Baca” - Siti Nurhaliza Maklum Peminat Tak Suka Lihat Dirinya Pakai Baju Ropol, Bling Bling

Izwan Isa
11/11/2022
08:50 MYT

Sewaktu berlangsungnya konsert Music Of The Soul: An Evening With Siti Nurhaliza pada 5 dan 6 November lalu, Datuk Seri Siti Nurhaliza menyorot perhatian penonton apabila mengeluarkan kenyataan mengenai keprihatinan peminat terhadap dirinya.

Menerusi rakaman yang tersebut, Siti secara berseloroh berkata, dia agak nervous apabila tibanya hari konsert, memandangkan peminat ingin mengetahui fesyen dan busana yang ingin digayakan pada acara berkenaan. “Peminat sayangkan sayalah. Kadang-kadang, perkara paling nervous ialah, dia (peminat) tanya siapa buat baju, ada yang tulis jangan ropol-ropol… Siti jangan bling bling. Siti plain je,” tutur Siti sambil disambut derai tawa penonton.
Berpeluang bertemu dengannya baru-baru ini, Siti berkata, dia sedia maklum mengenai komen-komen yang ditinggalkan peminat dan mengambil positif apa yang dikongsikan kepadanya.
“Of course… saya memang control Instagram dan juga akaun Twitter. Apa yang peminat komen, saya baca. Walaupun saya tak reply tersebut, saya baca komen-komen secara keseluruhan.
“Bagi saya, apa yang boleh saya ambil, saya ambil,” katanya ringkas.
Menerusi komen-komen yang ditinggalkan netizen, ramai yang memuji telatah Siti dan ada juga yang melabelkan penyanyi nombor satu negara itu sebagai comel ketika berinteraksi dengan penonton.
Pada konsert berkenaan, Siti turut mengundang penyanyi rock Datuk Awie untuk menyanyi bersamanya.
Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Harumkan Nama Malaysia, Anak Saudara Siti Nurhaliza Rangkul Pingat Emas Dalam Pertandingan WCOPA Ke-27

gempak
06/07/2024
06:04 MYT
Anak saudara kepada penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza, Umai, berjaya merangkul pingat emas di 2024 Junior Champion Vocalist menerusi pertandingan antarabangsa World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27 di Los Angeles pada Sabtu.
Hiburan

Pulihkan Hubungan Sharifah Aini & Siti Nurhaliza Antara Pencapaian Huzz Yang Membanggakan

gempak
02/07/2024
06:34 MYT
Penyatuan dua penyanyi hebat iaitu Allahyarham Datuk Sharifah Aini dan Datuk Seri Siti Nurhaliza merupakan antara pencapaian membanggakan sepanjang Allahyarham Huzz bergelar wartawan hiburan.
Gaya Hidup

Reka Dua Busana Untuk Konsert Di Singapura, Ezuwan Ismail Puji Sikap Membumi Siti Nurhaliza - "Sampai Backstage Dia Dah Siap Solek, Bertelekung Tunggu Waktu Solat ..."

gempak
01/07/2024
02:54 MYT
Pereka fesyen, Ezuan Ismail kagum dengan cara kerja yang ditunjukkan penyanyi tersohor Datuk Seri Nurhaliza sepanjang dua hari berada di belakang pentas bersempena dengan Konsert Fenomena: Siti Nurhaliza Live In Singapore 2024, baru-baru ini.
Hiburan

Aina Abdul, Ernie Zakri Bakal Duet Lagu Kurik Kundi! Ini Kejutan Lain Konsert Destiny Of Music

gempak
08/06/2024
18:17 MYT
Konsert Destiny of Music yang akan diadakan di Dewan Agung Tuanku Canselor UiTM Shah Alam pada 29 Jun 2024 ini tampil kelainan dengan mempersembahkan perjalanan dan perkembangan muzik dari era 80-an hingga ke masa kini.
Hiburan

“Saya Tidak Berdiri Untuk Segala Gelaran” - Siti Nurhaliza

gempak
23/04/2024
07:55 MYT
Kalau ada rezeki, ada.