Pengurus peribadi Caprice, Aiman mengesahkan penyanyi rap itu selamat bernikah dengan wanita pilihan hatinya, Farra Inalis.

Menurut Aiman, dia juga mendapat tahu mengenai berita gembira itu menerusi hantaran yang dikongsi oleh anggota kumpulan DeFam, Azira Shafinaz.

“Ya… Alhamdulillah dia dah kahwin. Saya pun dapat tahu menerusi gambar Azira hari ini. Secara jujurnya saya tidak tahu dia berkahwin. Sebab saya dapat info dua tiga hari lepas dia kahwin tetapi benda itu tidak sahih.

“Jadi bila anda semua dah nampak gambar daripada Azira, Caprice menyarungkan cincin kepada isterinya maknanya betullah dia berkahwin.

“Lagipun saya juga tidak berada di tempat kejadian sebab sedang bercuti,” katanya ketika dihubungi Gempak.

Berbicara mengenai suri hati Caprice, Aiman memaklumkan wanita itu berasal dari Kelantan.

“Saya kenal isterinya dan dia baik orangnya. Dia berasal daripada Kota Bharu, Kelantan. Cara mereka berkenalan itu mungkin secara tidak langsung.

“Isterinya itu merupakan seorang Instafamous tetapi dalam hal yang berkaitan dengan perniagaan bukan Instafamous dalam industri kita,” jelasnya.

BACA: Caprice Kahwin Senyap-Senyap? Azira Shafinaz Ucap Tahniah

Dalam pada itu menerusi hantaran terbaharu di akaun Instagram, Caprice baru sahaja mengesahkan berita perkahwinannya.

Hantaran tersebut merupakan video pendek yang merakamkan momen manis bersama isterinya.

Selain itu, Caprice juga memaklumkan akan berkongsi kisah lanjut mengenai hal perkahwinannya.

“Maaf saya telah tiada lebih dari 40 hari sekarang. Macam-macam yang saya lalui. InsyaAllah dalam masa terdekat saya akan kongsikan apa yang berlaku.

“Sila ikuti @signbycap untuk semua posting saya selepas ini kerana saya tidak dibenarkan untuk menggunakan ‘Caprice’ dan IG ini buat beberapa ketika.

“Saya buat posting secara umum ini untuk blogs / wartawan / berita yang cuba menghubungi saya dari tadi.

“Maafkan saya atas segala kesulitan. InsyaAllah saya akan kongsikan kisah lanjut di @signbycap dan kembali dengan lebih baik,” maklumnya.

A post shared by Tiger of AlQuds ?? (@capriceofficial)