Seorang lelaki berusia 40 tahun mungkin sedang berdepan mimpi ngeri dalam kehidupannya atas satu keputusan yang diambil.

Lelaki berbangsa Itali yang identitinya dirahsiakan itu telah menjalani pembedahan untuk membesarkan zakarnya baru-baru ini.

BERITA TRENDING: Hospital Ini Tawarkan Khidmat Putihkan Zakar Gara-Gara?

Dia membayar sebanyak RM26,000 untuk melakukan pembedahan penting tersebut, lapor Oddity

PILIHAN PEMBACA: Banduan Lari Dari Hospital Lepas Pembedahan Pada Kemaluan Yang Dijangkiti Akibat Keinginan Besarkan Zakar

Doktor antaranya mengambil lemak daripada beberapa bahagian pada badannya untuk digunakan pada bahagian zakar untuk mendapatkan bentuk yang baik.

Namun selepas zakar berjaya dibesarkan, dia mula berdepan beberapa komplikasi dan berasa sakit sehingga melakukan beberapa siri ‘pembetulan’.

Malangnya sekitar 12 pembedahan yang dijalankan tidak berjaya sehingga lelaki tersebut mendakwa dia kini mengalami mati pujuk.

Oleh yang demikian dia telah mengeluarkan saman terhadap pihak hospital dan pakar yang menjalankan prosuder ke atasnya.

Pihak doktor yang menjalankan pembedahan ke atasnya bagaimanapun mendakwa lelaki tersebut berpuas hati dengan keputusan membesarkan zakar, malah telah menghantar video sebagai bukti dirinya.

Mahkamah bagaimanapun menolak pembelaan tersebut dengan menyatakan lelaki itu tidak mengetahui risiko yang bakal dialami selepas pembedahan.

PILIHAN PEMBACA: Ular Sawa Belaan Bintang Porno Gigit Zakar Rakan Pelakon Selepas Sesi Rakaman Video Panas