,
Artis Korea

Dimple Couple Is Coming! Hometown Cha-Cha-Cha Belum Start, Tapi Kim Seon Ho Dan Shin Min Ah Dah Jadi Sebutan

Mya Amri
27/08/2021
11:56 MYT
Tinggal sehari sahaja lagi sebelum drama Korea terbaharu lakonan Kim Seon Ho dan Shin Min Ah berjudul Hometown Cha-Cha-Cha ditayangkan di Netflix.
Namun foto-foto eksklusif yang di keluarkan oleh Netflix Korea sememangnya menimbulkan rasa teruja peminat drama Korea yang sudah tidak sabar menunggu gandingan dua bintang terkenal ini.
Sehinggakan mereka juga telah mencipta nama pasangan bagi Seon Ho dan juga Min Ah iaitu Dimple Couple kerana kedua-duanya memiliki lesung pipit.
i'm pretty sure tomorrow tl will be full of themm!! and ofc it'll be trending >< none of us will be free from spoiler ig HAHAHAHA #HometownChaChaCha is cominggg ?— shin ◡̈︎ (@kdramashin) August 27, 2021
DIMPLE COUPLE IS COMING#KimSeonHo #ShinMinAh #LeeSangYipic.twitter.com/ACc07hIqLH— d? (@seonhody) August 24, 2021
Selain Seon Ho dan Min Ah, drama ini juga dibintangi oleh Lee Sang Yi.
Jangan lupa saksikan Hometown Cha-Cha-Cha secara eksklusif pada 28 Ogos, jam 9 malam di Netflix.
Sinopsis:
Hometown Cha-Cha-Cha mengisahkan tentang seorang doctor gigi, Yoo Hye Jin (Shin Min Ah) yang berpindah dari Seoul ke sebuah kampung tepi laut iaitu Gongjin dan Hong Doo Shik (Kim Seon Ho), seorang pakar pekerjaan aneh yang rajin membantu orang kampung di sekitar bandar.
Manakala Ji Sung Hyun (Lee Sang Yi) pula merupakan seorang produser terkenal kerana mencipta kandungan program variati mengenai kehidupan harian penduduk dan sering mendapat sambutan.
Hye Jin kemudiannya bertemu dengan budak kampung berbakat, Doo Shik dan perangai mereka sememangnya bertentangan.
Maka dari situ bermula kisah mereka yang sering bertengkar, bercanggah pendapat namun dalam masa yang sama mereka masih memberikan semangat kepada diri masing-masing dengan cara tertentu.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang dunia hiburan Korea, layari GEMPAK CHINGU
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Gara-Gara Naik Skuter Elektrik Ketika Mabuk, BTS Suga Dapat ‘Masalah’

gempak
25/08/2024
17:00 MYT
Bukan memandu kenderaan sebaliknya hanya menaiki skuter elektrik dan terjatuh kerana mabuk, BTS Suga kini berdepan tindakan tidak bertanggungjawab itu.
Hiburan

Kim Sung Kyu Tak Lupa Malaysia! Siap Adakan Konsert Dua Malam, Ini Harga Tiket & Tawaran Eksklusif Yang Diberikan

gempak
27/07/2024
03:58 MYT
Sejak berita mengenai ketua kumpulan K-pop Infinite, Kim Sung Kyu akan berkunjung ke Malaysia pada Ogos depan, ternyata peminat sudah mula meluahkan rasa gembira.
Hiburan

Oppa Handsome Lee Joon Gi Nak Datang Malaysia 22 September Depan! Ini Harga Tiket Serta Tawaran Eksklusif Yang Diberikan

gempak
21/07/2024
05:50 MYT
Pelakon popular Korea Lee Joon Gi bakal mengadakan pertemuan pertamanya bersama peminat di Malaysia pada September depan.
Viral

Gara-Gara Tonton K-Drama, 30 Remaja Korea Utara Dihukum Mati, Penjara

gempak
08/07/2024
04:55 MYT
Pemerintah Korea Utara menjatuhi hukuman mati atau penjara seumur hidup terhadap 30 remaja negara itu kerana menonton drama Korea Selatan (K-Drama).
Hiburan

Lee Hyori Serik Buat Prosedur Kecantikan: “Botox Buat Saya Tidak Boleh Senyum”

gempak
05/07/2024
14:55 MYT
Bukan satu hal yang asing buat para selebriti Korea Selatan melakukan pembedahan plastik. Malah ramai dalam kalangan mereka yang mengaku pernah mencuba sekurang-kurangnya melakukan Botox.