Pelakon dan penyanyi Bella Astillah bersyukur keadaan kesihatannya semakin baik selepas menerima rawatan di Hospital Gleneagles, Kuala Lumpur selama empat hari pada minggu lalu.

Enggan berkongsi lebih lanjut mengenai rawatan atau sakit yang dialami, Bella bagaimanapun mengucapkan terima kasih kepada semua orang yang mendoakannya.

“Sebenarnya saya dirawat di hospital pada minggu lalu. Tapi baru ada masa nak post di Instagram. Alhamdulillah, keadaan kesihatan saya dah baik.

“Sekarang ini saya dah sihat. Berkenaan dengan sakit itu, saya tak nak la kecoh-kecoh. Apa-apa pun, terima kasih kepada semua yang mendoakan saya,” katanya kepada Gempak.

Terdahulu, isteri kepada penyanyi Aliff Aziz itu berkongsi foto memperlihatkan dirinya berada di hospital di laman Instagram miliknya pada Ahad.

Menerusi perkongsian tersebut, Bella menghargai setiap doa sepanjang empat hari di hospital selain berterima kasih kepada pakar perubatan saraf di pusat perubatan itu.

“Baru berkesempatan nak post, selepas empat hari di hospital. Thank you for all the warm wishes and doa, Bella hargai sangat-sangat.

“Terima kasih yang tak terhingga buat Dr. Ibrahim (Poliklinik Cahaya Desa Pandan) yang selalu tolong rawat, ambil berat Bella dan keluarga.

“Selalu jumpa sebab tu tak pernah ambil gambar kan. Terima kasih banyak-banyak Dr. Saiful Razman Mohd Noor, neurosurgery (Gleneagles,KL). MashaAllah baik sangat banyak bantu kami.

“Terima kasih semua staff/nurses juga. Last but not least, kepada En.Hafiz (Prudential) yang datang uruskan semuanya. Thank you so much. Semoga Allah S.W.T membalas segala kebaikan kalian semua inshaAllah,” ujarnya.

Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!