Pelakon dan usawahan Zarina Zainuddin mengakui masing-masing berhak memberikan pendapat mengenai cara anaknya, Azal berinteraksi dengan dirinya di media sosial.

Tertinggal passport

Zarina berkata, Azal merupakan insan istimewa dan apabila bersuara, ia datang daripada hati yang jujur dan ikhlas.



“Masing-masing ada hak untuk bercakap, untuk memberi pendapat. Azal juga manusia biasa yang ada hati dan perasaan. Bila dia bersuara ia datang dari hati yang jujur dan ikhlas.

“Mengenai isu tertinggal passport, betullah Azal cakap saya ni bodoh sebab benda penting macam tu pun saya boleh lupa sebenarnya. Tiada excuse juga membabitkan isu passport tertinggal. Benda penting kena ambil dan simpan dulu,” katanya ketika dihubungi Gempak.

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)


Zarina mengulas mengenai komen wargamaya di platform X baru-baru ini yang mempersoalkan cara Azal yang dianggap biadap terhadap Zarina ketika berbicara.

Cara interaksi

Dalam pada itu, Zarina menambah, cara Azal berinteraksi mungkin disebabkan terikut dengan percakapan yang didengar atau selalu lihat.



“Tapi pendapat Azal ni terlalu telus terlalu lurus dan dia menggunakan ayat yang kasar. Dia mungkin terikut-ikut percakapan melalui Youtube atau sumber media yang selalu dia lihat.

“Saya langsung tak kecil hati. Azal bukan anak saya yang normal seperti yang lain. Kalau anak yang normal memang saya dah tempeleng muka mereka.



“Kita sebagai ibu pun ada buat salah jangan ingat kita ni semua betul jer. Untuk pendapat adik ni, tak payah lah nak terajang Azal. Terajang akak dulu sebab memang akak yang salah dik. Azal tu lurus. Tak pandai menipu,” katanya lagi.

Sebelum menutup bicara, Zarina menjelaskan yang anaknya itu banyak memperbetulkan dirinya sebagai seorang ibu.

Anak Syurga

“Dia banyak betulkan akak yang tak betul ni sebenarnya. Dia kan anak Syurga akak. Dan akak maafkan dia. Tak ada terasa pun. Dia pun dah menyesal cakap macam tu.

“Benda kecil dik, parah kalau mak sikit-sikit merajuk dengan anak ni. Kesian dorang. Cuma kita kena ingatkan bahasa dia guna tu tak sesuai, salah dan sebagainya. Kita manusia biasa belajar melalui kesalahan,” tutup Zarina.

BERITA TRENDING: “Ini Bukan Filem My Name Is Khan” - Segelintir Netizen Tak Setuju Azal Kahwin Sebab…

BERITA TRENDING: “Suruh Dia Diet Kak, Takut Nanti Jadi Obese” - Netizen Minta Zarina Zainuddin Jaga Pemakanan Anak