,
Berita

Aufahanie Minta Orang Ramai Berhenti Kongsi Gambar Arwah Nidza - “Sila Take Down…”

Ainun
15/08/2024
09:55 MYT
Penyanyi Aufahanie memohon agar orang ramai berhenti memuat naik gambar arwah abangnya, Allahyarham Nidza Afham yang ditemui meninggal dunia semalam.
Menurut Aufa, permintaan tersebut perlu dilakukan demi menjaga aib arwah abangnya.
Aufa dalam satu hantaran berkata, dia berharap agar orang ramai menghormati perasaan dan privasi keluarganya yang baru Sahaja kehilangan orang tersayang.
“Tolong. Tolong. Jangan share gambar arwah abang saya yang ditemui ke sosial media anda. Sila take down, hormati perasaan kami sekeluarga. Terima kasih”, katanya.

Luah rasa sedih

Selain itu, Aufa turut meluahkan rasa pilu dan sedihnya di akaun Instagram miliknya sebelum arwah Nidza dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam, Felda Bukit Cherakah, petang ini.
Melalui luahan berkenaan, Aufah berkongsi rasa sedih dengan orang ramai, menggambarkan betapa beratnya kehilangan orang yang disayangi, selain mendoakan agar arwah abangnya pergi dengan tenang walaupun ia berat buat mereka sekeluarga.
“Ini adalah kali terakhir kami untuk berjumpa Am. Kami cuba kuat untuk kau pergi dengan tenang. Sikit lagi ya”, jelasnya.
Sebelum ini, bedah siasat telah dilakukan ke atas mayat Nidzha sebelum dituntut keluarga sebelum dikebumikan.

BERITA TRENDING: Keluarga Allahyarham Mohon Semua Pihak Hormat Keputusan, Ucap Terima Kasih Buat Yang Mendoakan Nidza Afham

BERITA TRENDING: Bedah Siasat Selesai, Jenazah Nidza Afham Akan Dikebumikan Selepas Solat Asar

BERITA TRENDING: Aufahanie Sebak Lihat ‘Wallpaper HP’ Arwah Abang Letak Gambar Keluarga - “Sekarang Polis Masih Siasat Untuk Tahu Ada Unsur Jenayah Atau Tidak”

BERITA TRENDING: Nidza Afham Dalam Proses Kumpul Duit Kahwin - “Tapi Saya Tak Tahu La Perancangan Itu Bila…”

Terdahulu, Ketua Polis Selangor, Datuk Hussein Omar Khan, mengesahkan mayat lelaki yang ditemui di sekitar jambatan Sungai Klang kira-kira jam 7 malam semalam adalah Nidza Afham.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Abang Bas ‘Crush’ Dengan Murid Sekolah Menangis Didakwa

gempak
10/09/2024
04:29 MYT
Pemandu bas yang sebelum ini tular memuat naik rakaman video penumpang bas sekolah sebagai ‘crush’ atau ‘kesayangan’ menangis selepas didakwa di Mahkamah Sesyen di sini, hari ini atas dua pertuduhan melakukan amang seksual kanak-kanak, sejak April lalu
Viral

Netizen Tampil ‘Back Up’ Abang Bas, Anggap Konten Dengan Pelajar Perempuan Hanya Gurauan - “Niat Dia Baik, Yang Fitnah Nanti Merangkaklah Cari…”

gempak
07/09/2024
12:25 MYT
Susulan kes viral ‘Abang Bas’, terdapat segelintir netizen yang meluahkan rasa simpati terhadap lelaki tersebut dan menganggap isu itu telah menutup periuk nasinya.
Terkini

Pemandu Bas Rakam Video Murid Sekolah Direman Lima Hari

gempak
06/09/2024
05:55 MYT
Pemandu bas dipercayai memuatnaik rakaman video penumpang bas dipercayai pelajar sekolah rendah sebagai orang yang disukainya atau 'crush' dan 'kesayangan', direman lima hari bermula hari ini.
Hiburan

Berang ‘Orang Luar’ Masuk Campur Isu Rumah Tangga, Abang Tesla Bakal Saman 3 Individu

gempak
05/09/2024
05:55 MYT
Isu rumah tangga pempengaruh sensasi iaitu Abang Tesla dan kedua-dua isterinya masih menjadi bualan hangat netizen di media sosial.
Hiburan

Sebar Gambar Tak Senonoh Mingyu, Pekerja Jenama Mewah Ini Digantung Tugas Serta Merta

gempak
04/09/2024
11:55 MYT
Jenama mewah Perancis L'Occitane tampil membuat permohonan maaf selepas seorang pekerjanya membocorkan gambar penyanyi Mingyu yang kurang sesuai baru-baru ini.