Pelakon, Puteri Sarah Liyana menasihatkan rakan baiknya, Bella Astillah untuk memberikan sepenuh tumpuan terhadap anak-anak meskipun sedang berdepan dengan kemelut rumah tangga bersama suaminya, Aliff Aziz.

Menurut Puteri Sarah, pada ketika ini Bella tidak seharusnya membuang tenaga dengan memikirkan isu yang akhirnya membawa kemudaratan kepada dirinya.

“Kita ada anak anak dan fokuskan energi pada anak, jangan fikir benda lain sebab akan menjatuhkan kita. Bila ada anak anak, kita ada segala galanya itu prioriti utama kita.

“Bella adalah seorang yang menyembunyikan masalahnya. Saya memang tak tahu, malah ketika bertemu di Singapura dan Brunei pun nampak dia gembira

“Cuma dia kelihatan sedikit kurus dan menyorokkan kesedihan namun sebagai kawan kita tahu dia ada sembunyikan sesuatu,” katanya ketika ditemui Gempak.

Bella berkata demikian ketika ditemui di majlis berbuka puasa anjuran syarikat pengurusan, Mask Team pada Khamis.

Sementara itu, ibu kepada dua orang anak itu memberitahu, dia akan sentiasa menyokong dan ada untuk sahabat lamanya itu.

“Dia seorang yang happy go lucky cuma dia ada cakap perlukan semangat daripada saya.

“Saya tak tahu apa yang berlaku, saya cuma tahu dia ada masalah dan sentiasa memberikan sokongan serta beri semangat padanya.

“Kita pun tak nak tanya apa apa sebab dia selalu tersenyum sahaja, terpulang pada dia nak cerita atau tidak,” ujarnya.

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)

Puteri Sarah sebelum ini mendedahkan Bella kerap menangis dan mengadu masalah dengannya sehingga dia terkesan dengan isu sensasi tersebut.

Puteri Sarah menerusi Instagram memaklumkan mengetahui kronologi kemelut rumah tangga antara Bella dan suaminya.

BERITA TRENDING: Selepas Isu Ditangkap Khalwat, Akhirnya Bella Astillah Nekad Failkan Cerai Terhadap Aliff Aziz

Terdahulu, pada 11 Mac lalu, Bella memfailkan permohonan perceraian terhadap suami, Aliff Aziz di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Jalan Duta, Kuala Lumpur.

Tuntutan tersebut dipercayai berpunca daripada dakwaan suaminya ditangkap khalwat dengan aktres, Ruhainies di sebuah kondominium.