,
Viral

Berborak Santai Atas Kerusi Healing Lepas Kemalangan, Lelaki-Lelaki Ini Curi Perhatian Netizen - “Punca Kereta Terbalik Sebab Elak…”

Izwan Isa
02/01/2024
04:55 MYT
Satu perkongsian di platform X menarik perhatian umum apabila sekumpulan individu dilihat duduk santai di tepi jalan selepas kereta yang dinaiki mengalami kemalangan lalu terbalik.

BERITA TRENDING: Alif Satar Syukur Tiada Kecederaan Serius - “Masa Jatuh, Kepala Sakit Dan Pening”

Menerusi perkongsian yang dibuat, difahamkan kenderaan tersebut terbalik gara-gara mahu mengelak anjing. “Punca kereta terbalik sebab elak anjing, santai betul abang-abang ni tunggu bantuan,” tulisnya.
Meninjau ruangan komen, ramai dalam kalangan netizen memuji individu yang terlibat dengan kemalangan itu kerana kekal tenang dalam keadaan yang mencemaskan.
Sumber: Platform X

BERITA TRENDING: Siti Jamumall Kemalangan, Alami Patah Jari - “Tercampak Ke Jalan Raya, Nasib Tak Digilis Kereta Lain”

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Datuk Khadijah Ibrahim Kemalangan Di Beaufort, Sempat Keluar Kenderaan Sebelum ...

gempak
30/09/2024
23:09 MYT
Penyanyi veteran, Datuk Khadijah Ibrahim cedera selepas terbabit dalam kemalangan jalan raya ketika dalam perjalanan dari Brunei Darussalam ke Kota Kinabalu, Sabah, petang semalam.
Berita

3 Maut, Kemalangan 7 Kenderaan Di LPT

gempak
30/09/2024
01:02 MYT
Tiga lelaki meninggal dunia dalam kemalangan membabitkan tujuh kenderaan di Kilometer 42, Lebuhraya Pantai Timur (LPT) arah timur, Bentong, 4.13 pagi tadi.
Hiburan

"Saya Trauma! Selepas Kejadian Itu Saya Takut ..." - Shaza Bae

gempak
23/09/2024
01:50 MYT
Pelakon dan pengacara jelita, Shaza Bae akui dirinya masih trauma selepas berdepan kemalangan jalan raya selepas pulang daripada lokasi penggambaran baru-baru ini.
Berita

Tiga Maut, Enam Peserta Himpunan RXZ Cedera Kemalangan

gempak
16/09/2024
13:55 MYT
Ketua Polis Terengganu, Datuk Mohd. Khairi Khairuddin berkata, kemalangan melibatkan peserta Himpunan RXZ Members 6.0 itu dilaporkan berlaku di Marang, Kemaman dan Hulu Terengganu.
Berita

Terseret Bawah Treler, Peserta Himpunan RXZ Maut Elak Patung Penyu Di LPT2

gempak
15/09/2024
14:28 MYT
Gara-gara mengelak patung replika penyu yang terjatuh di atas lebuh raya, seorang peserta RXZ Members 6.0 maut dalam kemalangan di Kilometer 379.5 Lebuhraya Pantai Timur 2 (LPT2) dekat Ajil menghala ke Bukit Besi, Terengganu pada Ahad.
BorakSeeni