Setiap kali tibanya tahun baru, pasti ramai yang memasang azam untuk tampil lebih kurus dan sihat. Nak tak nak mestilah bersenam!

Lebih menarik, sambil anda bersenam anda boleh kelihatan bergaya dengan pakej kecergasan HUAWEI.

Dengan plan ansuran yang rendah, anda boleh nampak bergaya sambil bersenam dengan harga cuma RM8.97 sehari.



Jika anda seorang atlit atau penggemar aktiviti suka, Together 2020 Fitness Package by HUAWEI pilihan terbaik.


Ini produk HUAWEI yang anda perlu ada dalam poket anda tahun ini:

HUAWEI Nova 5T

HUAWEI Nova 5T merupakan peranti hiburan yang dilengkapi dengan pelbagai ciri menarik. Antaranya empat kamera diletakkan di bahagian belakang yang terdiri daripada lensa 48MP (utama) + 16MP (ultra-lebar) + 2MP (makro) + 2MP (sensor kedalaman).



Dengan AIS Super Night Mode, ia memudahkan anda merakam imej pada waktu malam. Malah, ia dilengkapi dengan teknologi pengecas pantas yang membolehkan anda mengecas 50 peratus dalam masa 30 minit sahaja.



HUAWEI Nova 5T dilengkapi dengan tiga warna holografik tiga dimensi; Hitam, Biru dan Ungu.

HUAWEI Nova 5T juga disertakan dengan teknologi ekosistem suaipadan dengan semua produk HUAWEI. Ia membolehkan pengguna mengawal gajet dengan mudah.

Watch GT 2

Dengan HUAWEI Watch GT2, sebarang maklumat atau mesej penting tidak akan hilang kerana ia
disambungkan terus dengan Mate 30 pro.

Bukan itu sahaja, anda boleh pantau kesihatan dan mengetahui kadar degupan jantung serta dapat melihat laporan penuh pada telefon pintar Mate untuk menguruskan kesihatan supaya anda berada dalam keadaan lebih baik.



Anda juga dapat membuat dan menjawab panggilan pada pergelangan tangan tanpa membawa telefon pintar anda keluar semasa aktiviti luar rumah ataupun beriadah.

Bagi yang menggemari muzik, anda boleh memainkan muzik hanya di pergelangan tangan pada bila-bila masa. Selain itu, design permukaan Watch GT 2 boleh ditukar bila-bila masa mengikuti mood anda. Malah, dengan hayat bateri yang panjang, ia boleh bertahan selama 7 hari dengan satu cas penuh (untuk modal 42mm) manakala modal 46mm boleh tahan sehingga 2 minggu.

FreeBuds 3

FreeBuds 3 membolehkan anda menikmati muzik dengan gembira kerana dilengkapi dengan teknologi pengurangan bunyi pintar yang unik. FreeBuds 3 juga merupakan earfon open-fit pertama di dunia yang dilengakapi dengan fungsi pembatalan bunyi secara aktif.

Dalam pada itu, anda boleh merasai sendiri pengalaman merasai bunyi muzik dan panggilan telefon dengan lebih jelas.



Huawei FreeBuds3 dicipta berdasarkan algoritma pemilihan saluran Bluetooth generasi baru yang secara dinamik mengenal pasti kumpulan yang tertakluk kepada gangguan Wifi dan dengan cepat dapat menyesuaikan diri dengan pembatalan bunyi.

Ia secara tak langsung membolehkan anda merasai pengalaman audio tanpa gangguan.
Ia juga telah direka dengan reka bentuk yang ringkas supaya sentiasa selesa walaupun dipakai berjam-jam lamanya.

FreeBuds 3 mempunyai jangka bateri selama 4 jam. Tetapi apabila digunakan bersama kotak casnya, ia boleh bertahan selama 20 jam kerana kotak cas boleh mengecaskannya selama 4 kali.

Body Fat Scale

Dengan teknologi yang canggih, anda boleh mengukur berat, peratusan lemak, BMI dan kandungan protein badan anda dengan penggunaan HUAWEI Body Fat Scale. Anda juga boleh menyambungkannya kepada fon untuk rekod kesihatan anda.

HUAWEI Body Fat Scale didatangkan dengan rekaan yang menarik dan panel tempered glass putih.



Tunggu apa lagi, cepat kunjungi kedai-kedai HUAWEI berdekatan anda atau layari https://huaweitogether2020.3ex.com.my/ untuk maklumat lanjut!