Pengasas jenama fesyen tempatan Bulan Bintang, Azzim Zahid Azmi memaklumkan telah memperuntukkan RM11 juta untuk kempen The Terrrrpaling Raya tahun ini.

BERITA TRENDING: Berani Mati! Pengasas Bulan Bintang Panggil Netizen Tebuk Stock Di Warehouse! - "Aku Biar Mereka Pilih…

Jelas Azzim, 27, tahun 2024 merupakan tahun untuk membalas jasa pelanggan setia yang menyokong jenamanya sejak sembilan tahun lalu.

"Tahun ini adalah tahun untuk saya membalas jasa kepada mereka yang selama ini menyokong Bulan Bintang. Saya belanjakan RM11 juta dan semuanya diberikan kembali kepada pembeli.

"Tahun ini kami belanjakan RM6.2 juta dengan memberikan 150,000 sampin percuma bagi setiap pembelian atau mereka boleh memilih baju batik modern fit yang berharga RM129 secara percuma. Untuk baju batik ini kami berhabis RM1.6 juta.

"Selain itu, setiap pembeli berpeluang memenangi hadiah cabutan bertuah bernilai RM3.2 juta di mana terdapat banyak hadiah menarik antaranya dua buah kereta, motosikal, Iphone, pakej umrah dan percutian," katanya.







Pertunjukan fesyen Bulan Bintang The Terrrpaling Raya baru-baru ini telah menampilkan koleksi Raya 2024 Ready To Wear (RTW), bagi pakaian bersaiz besar, set sedondon keluarga yang terdiri daripada 40 rekaan dengan 70 pilihan warna eksklusif.

Pertunjukan fesyen ini juga menampilkan barisan duta Bulan Bintang 2024 yang terdiri daripada selebriti terkenal seperti Shukri Yahaya, Hannah Delisha, Nadhir Nasar, Mierul Aiman dan Daiyan Trisha. Turut dikejutkan dengan pengumuman Remy Ishak sebagai duta koleksi Baju Melayu Teluk Belanga.