Pelakon Abby Abadi kesal dengan sikap segelintir pengguna media sosial yang sering mencari kesalahannya hingga sanggup menulis komen atau mengirim mesej melampau.

Antaranya kata Abby, ada yang sanggup menuduhnya menggunakan anak keduanya, Marissa Dania Hakim untuk tujuan memasarkan produk sendiri.

Justeru, Abby mengambil pendekatan untuk menyekat akaun yang melampaui batas dan menulis komen yang biadab.

"Geramkan perangai orang kita. Kalau mencari-cari salah gini. Kita seram. Kita block-kan je terus. Sebab yang perangai-perangai gini menakutkan.

"Ada tu sampai maki hamun kata macam-macam. Memang tak terdaya nak membalas sebab kita banyak kerja dari nak melayan dia," kata Abby.

Dalam pada itu, Abby tidak melihat ia menjadi satu kesalahan untuk menggunakan wajah anaknya sendiri sebagai model produknya.

"'Dah tu asyik keluar gambar anak je? Mentang-mentanglah anak cantik'. Laaa... dah anak ni cantik nak salahkan siapa? Anak orang lain pun ramai je cantik-cantik apa.

"Kitakan meniaga...apa salahnya suruh anak tolong jadi model untuk barang yang kita jual? Kalau tak guna anak sendiri, saya guna model lain keluarkan gambar, sama juga kan? Mencari-cari salah tu kenapa?" jelas Abby.