,
Laman Utama

Isu Poligami, Azhar Sulaiman Cuba Letak Diri Di Posisi Isteri Pertama - “Aku Boleh Terima Ke Chempaka Nak Ada Boyfriend?”

Izwan Isa
29/11/2023
00:55 MYT
Pelakon Azhar Sulaiman menyifatkan isu berkahwin dua sehingga menjadi viral dalam kalangan netizen sebagai hal yang tidak baik untuk dipertontonkan.
Menurut Azhar, kaum lelaki tidak sepatutnya berasa hebat dengan meletakkan dirinya sebagai ‘mampu’ untuk mendirikan masjid lebih daripada satu.

BERITA TRENDING: Naik Bulu Roma Azhar Sulaiman Dengar Hukuman Yang Diterima Syed Saddiq!

“Nak kahwin empat pun gasaklah. Tapi jangan menunjuk yang diri itu berjaya berkahwin dua, empat, lima.
“Saya pernah meletakkan diri saya dalam ‘kasut’ isteri pertama. Oh, boleh ke saya terima? Boleh ke saya terima kalau isteri saya, Chempaka nak ada boyfriend? Boleh terima ke?” katanya kepada Gempak.
Azhar mengulas mengenai insiden melibatkan pempengaruh Alif Teega yang mengumumkan mengenai pernikahan keduanya baru-baru ini.
Melanjutkan bicara, Azhar berkata, sungguhpun dia merupakan lelaki tulen dan tidak menolak jodoh untuk bernikah lain, namun, dia masih berpegang pada prinsip yang berkahwin banyak tidak perlu diangkat sebagai satu kejayaan.
“As much as saya lelaki tulen, saya tidak tolak jodoh kahwin dua atau tiga, kita tidak sepatutnya angkat kejayaan berkahwin banyak.

BERITA TRENDING: Azhar Sulaiman Anggap Keluarga Bergaduh Di Media Sosial Bodoh!

“Apa perasaan isteri pertama, kedua, ketiga? Kita tak pernah tahu ke? Mereka (isteri) sebab nak patuh dengan suami dan nak masuk syurga… tapi kesian. Saya rasa hal ini tidak patut dipertontonkan… ia tidak bagus untuk masyarakat,” katanya lagi.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Salah Guna Wang Infak: Alif Teega Kekal Pengakuan Tidak Bersalah

gempak
24/10/2024
00:50 MYT
Pempengaruh media sosial, Mohd Hazalif Mohd Hazani, atau lebih dikenali sebagai Alif Teega pada Rabu mengekalkan pengakuan tidak bersalah di Mahkamah Sesyen Shah Alam atas dua pertuduhan menyalah guna lebih RM60,000 wang yang diperoleh daripada kutipan program infak tahun ini.
Viral

Enam Tahun Berkahwin, Aisyah Hijanah Kongsi Tips Bermadu - “Memang Susah…”

gempak
21/10/2024
04:25 MYT
Pempengaruh Islamik, Aisyah Hijanah berkongsi caranya menguruskan diri apabila suaminya, Alif Teega tiada di rumah.
Hiburan

Azhar Sulaiman Sokong Kalau Leona Kahwin Muda, Hanya Harap Bakal Menantu Ada Sijil Dalam Bidang Akademik

gempak
23/09/2024
13:55 MYT
Pelakon Azhar Sulaiman menyatakan dia menyokong seandainya anak perempuannya, Kasih Iris Leona mahu mendirikan rumah tangga pada tahun depan.
Berita

Berdepan 10 Pertuduhan, Alif Teega & Aisyah Hijanah Tak Mengaku Salah Guna Dana Awam

gempak
23/09/2024
02:51 MYT
Pempengaruh Alif Teega dan isteri, Aisyah Hijanah mengaku tidak bersalah atas dakwaan salah guna dana awam.
Hiburan

Pelakon Baru Idamkan Trofi Oscar, Ini Reaksi Azhar Sulaiman - “Poyo Betul…”

gempak
21/09/2024
05:19 MYT
“Poyo betul nak cakap macam tu,” itulah reaksi aktor, Azhar Sulaiman selepas ada pelakon baharu yang memandang rendah terhadap anugerah industri tempatan dan mengagungkan pengiktirafan daripada negara luar.
BorakSeeni