Sudah seperti menjadi satu acara tahunan apabila ribuan peminat membanjiri kawasan di kediaman milik pesohor Bollywood, Shah Rukh Khan setiap kali tiba hari raya.

Ribuan peminat

Ribuan peminat yang hadir dari seluruh pelusuk India membanjiri kawasan kediaman aktor tersebut untuk melihat dan menerima lambaian yang saban tahun diberikan Shah Rukh Khan kepada mereka.

Untuk tahun ini, Shah Rukh Khan yang memakai busana berwarna putih dilihat menghabiskan masa beberapa minit di balkoni kediaman untuk memberi lambaian dan ucapan Aidilfitri kepada peminat yang setia berkerumun jalan rumahnya.

Ucapan raya

Menerusi perkongsiannya di X, bintang berusia 58 tahun tersebut turut menyampaikan ucapan hari raya buat peminatnya di seluruh dunia.

“Selamat menyambut Aidilfitri semua. Terima kasih telah menjadikan hari saya indah.

“Saya doakan anda semua sihat dan menyambut hari raya dengan penuh berbahagia,” tulis Shah Rukh Khan bersama potongan video dirinya ‘bertemu’ peminat dari balkoni rumah.

Pertemuan Shah Rukh Khan dengan peminat di halaman rumahnya bukan baru terjadi.

Malah pada kebanyakan acara penting termasuk keraian ulang tahun, peminat akan membanjiri kawasan rumah idola mereka ini sebelum Shah Rukh Khan keluar menyapa dan melambai peminat dari balkoni rumahnya.

ARTIKEL BERKAITAN: Akui Sukar Kawal Isteri, Shah Rukh Khan Minta Peminat Selesaikan Masalah Rumah Tangga Sendiri

ARTIKEL BERKAITAN: Shah Rukh Khan Lakukan Pembedahan Hidung Di Amerika Syarikat