,
Viral

Kehidupan Liana Beep Beep Terganggu Sebab Isu Syedot Asmr, Anggap Komen Netizen Seperti Pisau Tajam - “Perkataan Lucah, Maki-Makian…”

Asyikin Mayudin
14/08/2024
01:55 MYT
Pempengaruh media sosial, Liana Beep Beep mengakui kehidupannya agak terganggu disebabkan kotroversi melibatkan dirinya dengan YouTuber mukbang, Syedot Asmr baru-baru ini.

Terkesan Dengan Komen

Terkesan dengan komen-komen melampau daripada netizen, Liana memberitahu dia juga menyimpan segala bukti sekiranya diperlukan di masa kelak.

“Ada kesan, di mana semua orang akan tahu dan bertanya mengenai isu itu. Tapi itu okay lagi, tak ada la menganggu. Yang kacau itu, yang DM fasal benda ini.

“Komen juga, sebab perkataan ini sangat tajam. Sebab itu kita jadi baik dengan semua orang. Banyak DM yang saya terima… banyak perkataan yang mereka (netizen) guna tak sesuai untuk video.

ARTIKEL BERKAITAN: Akui Diri ‘Red Flag’, Syedot Asmr Sudah Kalis Kecaman - “Bila Ada Sesuatu Benda Berlaku, Saya Memang Tak…”

ARTIKEL BERKAITAN: Kemelut Sudah Berakhir, Ada Sebab Liana Beep Beep Jadi ‘Over’ & Syedot Asmr Pula Dah Serik ‘Join’ Podcast

ARTIKEL BERKAITAN: Syedot Asmr Mohon Maaf Tapi ‘Off Komen’, Liana Beep Beep Mahu Bongkar Kebenaran - “Tak Kisah Kesian Atau Tidak, Aib Atau Tidak, Saya Akan…”

“Perkataan lucah pun ada, maki-makian… bukan seorang dua, tapi ramai. Saya memang simpan paparan skin mesej yang melampau daripada netizen sebab kalau ada apa-apa terjadi, saya ada pelindungan,” ujarnya kepada Gempak.

Tak Menyesal

Dalam pada itu, Liana memberitahu dia tidak pernah menyesal menjadi ‘content creator’ di Malaysia namun tidak menjangka akan melalui kontroversi.

“Bila balik Malaysia, saya selalu nak cuba pasaran sini. Saya orang Malaysia, nak berada bersama orang kita. Cuma saya tak sangka perjalanan saya perlu lalui seperti ini (berliku-liku).

“Banyak turun dan naik… apa-apa ia satu pengajaran untuk saya. Saya rasa, diri lebih kuat dan matang,” kata Liana lagi.
Saksikan temu bual eksklusif Syedot bersama Liana Beep Beep menerusi GMW: Motif Trending yang dihoskan oleh pengacara Isha Norsham pada Isnin di Gempak.com dan Gempak Most Wanted, setiap Isnin hingga Jumaat di Astro Go dan sooka.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Bayaran ‘Content Creator’ Cecah RM80,000, Liana Beep Beep Ada Nasihat Untuk Generasi Muda - “Kalau Anda Tak Ada Semua Kemahiran Itu…”

gempak
15/08/2024
07:55 MYT
Baru-baru ini, viral sebuah video berhubung gaji penghasil kandungan atau ‘content creator’ di media sosial boleh mencecah RM80,000 untuk tiga konten sahaja.
Viral

Akui Diri ‘Red Flag’, Syedot Asmr Sudah Kalis Kecaman - “Bila Ada Sesuatu Benda Berlaku, Saya Memang Tak…”

gempak
13/08/2024
02:55 MYT
YouTuber mukbang, Syedot Asmr mengakui dirinya seorang lelaki ‘red flag’ berikutan kontroversi melibatkan pempengaruh media sosial iaitu Liana Beep Beep baru-baru ini.
Viral

Kemelut Sudah Berakhir, Ada Sebab Liana Beep Beep Jadi ‘Over’ & Syedot Asmr Pula Dah Serik ‘Join’ Podcast

gempak
08/08/2024
00:54 MYT
Kemelut antara pempengaruh media sosial Liana Beep Beep dengan YouTuber mukbang, Syedot Asmr berakhir apabila mereka bertemu di sebuah restauran dan membuat siaran langsung di TikTok bersama pada Rabu.
Viral

Syedot Asmr Mohon Maaf Tapi ‘Off Komen’, Liana Beep Beep Mahu Bongkar Kebenaran - “Tak Kisah Kesian Atau Tidak, Aib Atau Tidak, Saya Akan…”

gempak
06/08/2024
04:55 MYT
YouTuber mukbang yang dikenali sebagai Syedot Asmr menyatakan hasratnya untuk bersemuka dengan pempengaruh media sosial, Liana Beep Beep bagi menyelesaikan kemelut antara mereka.
Viral

Berharap Isu Dengan Liana Beep Beep Berakhir, Syedot Asmr Mengaku Salah - “Cuma Kesilapan Aku La Pergi Beritahu Hint Yang…”

gempak
05/08/2024
02:25 MYT
Pempengaruh media sosial dan YouTuber, Syedot Asmr mengakui kesilapannya mengungkit kisah lama yang mengaitkan nama Influencer Liana Beep Beep.