Pelakon Isa Khan mendedahkan bahawa dia mengambil masa selama enam bulan untuk menyimpan wang sebelum membuat keputusan untuk membeli sebuah kereta mewah jenis Audi sebagai hadiah ulang tahun perkenalan buat tunangnya, Risteena Munim.

Menurut Isa, 27, wang simpanan itu merupakan hasil penat lelahnya selama ini yang mengusahakan perniagaan produk makanan tambahan miliknya.

"Saya menyimpan wang selama enam bulan selepas mengusahakan bisnes Lovit, sebelum boleh beli kereta itu.

"Ia sebenarnya satu bentuk penghargaan buat Risteena pada sambutan ulang tahun perkenalan kami yang pertama," katanya ketika dihubungi Gempak.

Menurut Isa, dia memilih kenderaan tersebut sebagai hadiah kerana Risteena pernah menyatakan minatnya terhadap kereta berkenaan sebelum ini.

"Sebelum ini, kami memang ada berborak mengenai kereta Audi. Sebenarnya kami sama-sama minat dengan kereta tersebut. Jadi, sebab itulah saya membelinya," katanya.

Terdahulu, Isa dilaporkan memberi hadiah kereta jenis Audi kepada Risteena sempena ulang tahun perkenalan mereka yang pertama.

Perkara itu dikongsikan sendiri Isa menerusi satu video yang dimuat naik di Instagram.

Keindahan itu pasti akan dateng jika kita masih memiliki harapan untuk mendapatkannya. Sering kali kita menunggu dan berharap hari hari indah akan muncul dalam hidup kita, tetapi kita lupa bahwa setiap hari ada tersimpan keindahan dan kesempatan untuk kita hidup bahagia. Aku tlah belajar untuk menghargai apa yang aku miliki karena aku percaya itu semua adalah karunia dari NYA. . Aku dan kamu, kita sedang menjalani proses. Sesuatu yang sering kali kita ingin ilangin, karena tidak sabar untuk segera melihat hasil. Padahal melalui proses inilah kita di bentuk, melalui ujian, masalah, kekhawatiran dan keputus asaan. Hanya saja yang ingin kita raih, belum tentu kita bisa dapatkan. Yang ingin kita tuju, belum tentu kita bisa sampai. Dalam banyak hal, kita harus sadar bahwa tanggungjawab kita memang hanya untuk berjuang dan bener bener ikhlas tentang apa pun yang kita dapatkan. . Sayang, perjalanan paling jauh yang bisa ditempuh oleh manusia bukan lah perjalanan dari satu tempat ke satu tempat yang lain, tetapi perjalanan dari pikiran ke hati kita sendiri. Perjalanan dalam rangka meruntuhkan ego, merendahkan hati, menjadikan ikhlas dalam mencintai satu sama lain. Karena bahagia perhubungan bukan lah karena sempurnanya suatu percintaan, tetapi karena kita tetap bersama walau dalam susah atau senang. Aku mau kamu tahu bahwa keberhasilan yang paling manis itu adalah dengan mencapai apa yang di katakan oleh orang lain sebagai tidak mungkin. Dan aku akan mencapai segala hal yang tidak mungkin itu, bersama dengan kamu. This is for us. Happy Anniversary, dear love. @nur_risteena ? Huge thanks to @cstproduction for making this happened! ?

A post shared by ℑ?? ?ℌ?? ™ (@theisakhan) on


Dalam pada itu, Isa mengakui perniagaan yang diusahakan bersama Risteena itu juga semakin berkembang maju apabila mula menembusi pasaran negara jiran.

"Syukur apa yang kami usahakan ini mendapat sambutan yang menggalakkan daripada orang ramai.

"Kami berharap agar perniagaan ini dapat terus berkembang termasuklah di pasaran luar negara," katanya yang merupakan bekas bintang Akademi Fantasia 2016.

Isa dan Risteena mengikat tali pertunangan 23 November lalu di Bali, Indonesia.

BACA: Risteena Munim & Isa Khan Umum Bertunang, Sorok Kisah Cinta Sebab...

Saksikan program yang menampilkan Isa Khan di Astro pada telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi Astro GO di Google Play dan Apple Store sekarang.

Apapun, pastikan anda selalu mencuci tangan, pakai topeng muka, gunakan 'sanitizer', kurangkan aktiviti di luar rumah serta lakukan semua perkara yang boleh mencegah COVID-19!