Selamat berhujung minggu! Dalam sibuk anda menyediakan persiapan hari raya, jangan lupa recap balik lima kisah paling hangat hari ini.

1. Ika Nabella tegur jangan body shaming Siti Bainun

Pelakon Ika Nabella menegur dan menasihati orang ramai agar tidak bermain dengan sentimen body shaming dalam kes perbicaraan Siti Bainun dan adik Bella yang sedang hangat ketika ini.

BACA: Ika Nabella Tegur Netizen Jangan Body Shaming Siti Bainun - "Yang Jahat Tu Dia, Bukan Saiz Badan Dia"

2. Bukan pasport, Sajat hanya dapat pas pelarian

Keterujaan Sajat boleh merentas negara menarik perhatian netizen apabila ada yang mendakwa, dokumen yang diterima Sajat hanyalah sekadar pas pelarian, bukan pasport.

BACA: “Jangan Lah Nak Perbodohkan Orang” - Netizen Dakwa Sajat Bukan Dapat Passport Tapi Hanya Pas Pelarian Di Australia?

3. Nik Ezanee dijangka bakal menyertai PDRM kembali

Juruiring polis kepada Perdana Menteri, SAC Nik Ezanee Mohd Faisal dijangka akan kembali berkhidmat dalam pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM).

BACA: “Saya Bersedia Berkhidmat Di Lapangan” - Nik Ezanee Dijangka Akan Kembali Menyertai PDRM

4. Ben Amir bersuara kenapa dia balik ke Malaysia

Selepas enggan memberikan komen susulan isu saman syarikat produksi dan bersetuju untuk membayar RM100,000, aktor Ben Amir akhirnya tampil menjelaskan situasi sebenar.

BACA: Kes Cabut Balik Malaysia Tak Habis Shooting, Ben Amir; "Keputusan Saya Balik Disebabkan..."

5. Isteri TMJ mahu tuntut keadilan untuk Bella

Isteri Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim, YM Che Puan Besar Khaleeda Bustamam berazam akan menggunakan kuasa yang ada padanya untuk membela nasib remaja Sindrom Down, Bella.

BACA: “Saya Akan Buat Apa Sahaja Dengan Kuasa Yang Saya Ada Bagi Mendapatkan Keadilan Untuk Bella” - YM Che Puan Besar Khaleeda Bustamam