,
Hiburan

Luah Rasa Sayang, Ibu Titip Doa Untuk Shila Amzah Sempena Hari Lahir - “Serta Umur Yang Menjadi Kesempatan Untuk Rajin Beribadah…”

Asyikin Mayudin
14/08/2024
08:25 MYT
Perkongsian ibu kepada Shila Amzah iaitu Fauziah Sarman yang memberi ucapan hari lahir buat penyanyi itu di Instagram pada Selasa menarik perhatian netizen.

Doa Untuk Shila

Fauziah atau mesra dikenali sebagai Mamazie mendoakan agar anak sulungnya sentiasa dimurahkan rezeki selain menganggap usia kini dapat menjadi kesempatan untuk banyakkan beribadah.

“Barakallah fii umrik. Semoga umur anakku adalah umur yang berkat, umur yang membawa kebaikan untuk semua. Serta umur yang menjadi kesempatan untuk rajin beribadah.

“Semoga Allah SWT limpahkan rezeki yang tak putus-putus. Selamat hari lahir anakku Shila,” katanya menerusi Instagram miliknya yang turut memuat naik foto dia bersama Shila.

Sayang Shila

Pada perkongsian yang sama, Fauziah turut meluahkan rasa sayang terhadap anaknya itu dan mendoakan agar Shila menjadi isteri dan ibu yang baik.

“Mak sayang kakak. Mak doakan kakak menjadi Isteri dan ibu yang baik, bahagia didunia dan diakhirat… Amin ya Allah ya Mujib,” ujarnya.

Rata-rata netizen dan rakan selebriti turut mengucapkan selamat hari lahir buat Shila malah menganggap penyanyi itu bertuah masih mempunyai seorang ibu.

ARTIKEL BERKAITAN: Shila Amzah Terbuka Menerima Kunjungan Ibu & Adik Nak Datang Beraya - “Andai Kata Mama & Syada Mahu...”

ARTIKEL BERKAITAN: Shila Amzah Belum Bersedia Jumpa Ibu, Mahu Jaga Emosi & Kandungan - “Apa Yang Buat Saya Stres Atau Toksik…”

ARTIKEL BERKAITAN: Adik Lelaki Shila Amzah Akhirnya ‘Fly’ Ke China - “Disebabkan Fitnah, Tergendala Kerja”

Sekadar info, konflik antara adik beradik Shila Amzah menjadi perhatian ramai apabila suami kepada pempengaruh media sosial, Ubai MZ itu mengaku mahu menjual rumah banglo yang didiami keluarganya.
Walau bagaimanapun, kenyataan Shila itu telah dinafikan dua adik beradiknya iaitu Syada dan Amir Syafiq.
Bukan itu sahaja, isu itu juga membuatkan Fauziah mengeluarkan kenyataan mengatakan dirinya seakan sudah tidak mengenali diri anaknya, Shila.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Nyanyian Perfect, Peminat Tak Percaya Shila Amzah Cuak! - "Jumpa Final Sajalah Kalau Macam Ni"

gempak
16/09/2024
00:50 MYT
Menerusi video yang dikongsikan penyanyi tersebut,rata-rata peminat memuji nyanyian bersahaja Shila yang mendendangkan lagu To Love You More nyanyian asal Celine Dion.
Hiburan

Kembali Gegarkan China, Shila Amzah Terpaksa Berjauhan Dengan Anak-Anak – “Akhirnya Saya Buat Ini Untuk Keluarga Saya..."

gempak
13/09/2024
02:55 MYT
Penyanyi Shila Amzah mengakui terpaksa berkorban masa dengan keluarga apabila kembali menyertai sebuah pertandingan realiti nyanyian di China iaitu 'Singing With Legends' musim keenam.
Hiburan

Syada Rindu Shila, Jelas Status Hubungan Keluarga Terkini - "Kami Tak Bercakaran, Tapi…"

gempak
21/08/2024
07:55 MYT
Penyanyi Syada Amzah tampil memberi respons susulan dia memuat naik sebuah video penghargaan kepada kakaknya yang juga penyanyi, Shila Amzah sempena ulang tahun kelahiran Shila baru-baru ini.
Hiburan

Dua Kali Bersalin Secara Ceaser, Shila Amzah Tak Mungkin Hamil Lagi – “Ia Agak Berisiko, Usia Saya Juga Akan Mencecah…”

gempak
07/08/2024
21:55 MYT
“Cukup lah, dah sepasang” demikian kata penyanyi Shila Amzah apabila ditanya mengapa berhasrat untuk tidak mahu menambah cahaya mata lagi.
Hiburan

“Pertama Kali Terhentak Macam Ini, Kena Belakang Kepala, Bergegar Otak” - Suami Shila Amzah Perlu Rehat 6 Minggu Selepas Jatuh Main Bola

gempak
23/07/2024
03:55 MYT
Pempengaruh media sosial dan suami kepada penyanyi Shila Amzah iaitu Ubai MZ berkongsi video memperlihatkan kepalanya terhentak ketika jatuh bermain bola sepak.