,
Laman Utama

"Maaf Sebab Saya..." - Netizen Mula Banjiri Ruangan Komen Di Instagram, Isteri Aman Ra Akhirnya Buka Mulut...

Zulaikha Yusof
09/02/2021
08:26 MYT
Isteri kepada penyanyi rap popular Aman Ra, Natiqah Rahmat enggan mengulas lanjut berkenaan kisah skandal yang didakwa mengaitkan suaminya.
Menurut Natiqah, buat masa sekarang dia masih belum bersedia untuk menjawab sebarang soalan daripada pihak media.
"Maaf saya tak tahu nak jawab apa semalam. Minta maaf juga sebab saya belum terbuka dan bersedia untuk ditemu bual," katanya menerusi kiriman mesej kepada Gempak.
Hasil pemerhatian Gempak, wanita berkenaan ada berkongsi sebuah petikan di Instagram (IG) yang menggambarkan keadaan dirinya sekarang.
"Saya berjaya memusnahkan diri saya. Saya tahu apa yang saya buat. Inilah masanya untuk bangkit semula," kongsinya daripada IG @cwpoet.
Rata-rata wargamaya mula membanjiri ruangan komen itu dengan memberi kata semangat serta mendoakan agar terus diberi kekuatan untuk menghadapi dugaan.
Malah, pengikut Instagram (IG) wanita tersebut juga makin meningkat apabila jumlahnya lebih 4,000 sejak tular kontroversi itu.
Semalam, seorang wanita mendakwa rumah tangga mereka dipercayai berantakan selepas suaminya tertangkap menjalinkan hubungan dengan wanita luar.
Dakwa wanita berkenaan lagi, suaminya sudah empat kali melafazkan cerai terhadapnya sebelum ini.
BACA: Wanita Dipercayai Isteri Penyanyi Rap Mengamuk, Tuduh Suami Ada Skandal? - "Kau Dah Lafaz Cerai 4 Kali Sebab Sund*l Kau"
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

"Biarlah Saya Jadi Isteri Yang Baik" - Angeline Tan

gempak
20/09/2024
11:55 MYT
Pelakon, Angeline Tan sentiasa berdoa agar diberikan kekuatan untuk terus istiqamah dan menjadi seorang muslimah yang baik.
Hiburan

“Hubungan Suami Isteri Perlu Ada Kepercayaan, Jangan Sebab Nafsu Anak-Anak Merana” - Elly Mazlein

gempak
15/09/2024
23:55 MYT
Meletakkan kepercayaan 100 peratus kepada pasangan, penyanyi dan pengacara popular Elly Mazlein mengakui tidak pernah memeriksa telefon mahupun dompet suaminya.
Viral

Wanita Buat POV Suami Isteri Dengan Anak Buat Permohonan Maaf - “Saya Cari Rezeki Halal,Hanya Lakonan Semata..”

gempak
15/09/2024
05:11 MYT
Tidak tahan dengan kecaman yang di terima, seorang wanita yang dikenali sebagai Dya tampil memberi penjelasan berhubung konten ‘POV’ suami isteri melibatkan anaknya yang masih di bawah umur.
Hollywood

Dave Ghrol Mengaku Bukan Hanya Curang, Ada Anak Luar Nikah

gempak
14/09/2024
15:20 MYT
Mantan pemain dram Nirvana yang juga pengasas band Foo Fighters, Dave Ghrol terus mencetuskan kontroversi selepas pengakuan mengejut curang terhadap isterinya, Jordyn Blum.
Hiburan

“Saya Sudah Ada Isteri, Kenapa Nak Layan Orang Ketiga?” - Video Fattah Amin Ulas Tentang ‘Penyondol’ Kembali Tular

gempak
14/09/2024
03:12 MYT
Satu video temu bual berkaitan pelakon, Fattah Amin mengulas tentang isu orang ketiga dalam perhubungan kembali tular dalam media sosial.