Seorang anak lelaki bertindak zalim apabila sanggup memukul dan menganiaya ibu kandungnya, meskipun wanita itu sudah lumpuh.

Malah aksi penganiayaan terhadap warga emas berusia 74 tahun itu dirakam oleh isteri pelaku yang berusia 51 tahun dan menjadi tular di media sosial.

Seret

Menurut laporan media tempatan, kejadian berlaku pada 10 Mei lalu, di rumah pelaku yang dikenali sebagai H, 52, di Jalan Satria, Pekan Palas Rumbai, Kota Pekanbaru, Riau.

Menerusi klip video yang tular baru-baru ini, kelihatan warga emas itu tidak berdaya mempertahankan diri ketika ditampar pipinya dan diseret oleh anak lelaki sulungnya itu.

Polis yang mengetahui perkara itu menerusi hantaran video yang tular itu melakukan siasatan dengan segera hadir ke lokasi kejadian pada 26 Mei lalu.

Mangsa kemudiannya memberitahu polis bahawa dia dipelaku dengan teruk hingga trauma dan badannya mengalami kesan lebam dan luka.

Sementara itu, siasatan polis mendapati kedua-dua mereka mengaku bahawa perbuatan zalim itu telah berulang kali dilakukan ketika mangsa berada di rumah.

Polis kini mengenakan tindakan ke atas mereka berdua manakala warga emas itu pula sudah mendapatkan rawatan di hospital dan kini ditempatkan di rumah anak keduanya.

Sumber: Agensi menerusi Sinar Harian

Korang dah tengok filem pilihan nombor satu di GSC, The Experts?

Kalau belum, filem tempatan pecah panggung ini masih mendominasi pawagam tanah air. Jom, tonton The Experts di pawagam berhampiran korang hari ini.

ARTIKEL BERKAITAN: Oh Ibu Mentua Ku! Menantu Cuba Halau Warga Emas Dengan Cara Pukul & Heret Keluar Dari Rumah

ARTIKEL BERKAITAN: Victoria Beckham & Menantu Kaya Tak Ngam

ARTIKEL BERKAITAN: Abby Abadi Bertemu Aslam, Netizen: “Sebak Memang Sebak, Dalam Masa Sama Aku Kesian Dekat Bini Pertama”