Isu yang sedang hangat di Malaysia mengenai abang Tesla membuatkan ramai para wanita sakit hati termasuklah isteri kepada penyanyi rap, Caprice iaitu Farra Inalis.

Ragam Farra atau lebih mesra dengan panggilan Elis itu dikongsi Caprice menerusi satu video yang dimuat naik di akaun Instagram miliknya.

Video itu merakamkan Elis meluahkan rasa geram apabila Caprice yang mengulas isu tersebut berpendapat terpulang kepada seorang suami untuk berkahwin lagi tetapi tidak perlu dijadikan konten di media sosial.

Disebabkan ulasannya itu, Elis mengambil bantal dan membaling ke arah suaminya tanda tidak setuju.

“Terpulanglah? You jangan nak back up eh tajuk tajuk macam ni, I tak suka. Lebih lebih pula. Lelaki ni kalau nak cakap pasal poligami, ikut sunnah Nabi tapi baca Al-Fatihah pun tak betul lagi.

“Lepas tu asyik asyik nak guna beras kita beli, habis tu siapa yang masak nasi tu? Beras tu boleh sumbat dalam perut tu ke? Kenyang ke?

“Menyampah betul! You jangan eh nak back up back up. Tak suka betul lah. Memang lelaki dekat atas muka bumi ni rasa hebat eh kalau boleh kahwin ramai?,” ujarnya.

A post shared by Tiger of AlQuds (@capricedaddycap)

Sementara itu, di ruangan komen rata-rata netizen terhibur melihat gelagat Elis memarahi Caprice.

Malah mereka juga bergurau dengan menyatakan Elis menjadi wakil kepada seluruh wanita yang sedang berasa geram dengan isu tersebut.

Terdahulu, Abang Tesla menerima kritikan hebat dalam kalangan netizen selepas memuat naik video yang menunjukkan isteri pertamanya bersetuju untuk dia berkahwin dua.

BACA: Abang Tesla TikTok Kahwin Lagi Satu - “Selesai Nikah Saya Terus Cari Isteri Pertama Untuk…”

BACA: Abang Tesla Minta Maaf Pada Kaum Lelaki

Ramai memberikan respon negatif terhadap tindakannya itu, dan tidak kurang ada juga yang kecewa kerana Abang Tesla menjadikan kisahnya mendirikan rumah tangga buat kali kedua sebagai kandungan media sosial.