,
Berita

Meriah!!! Adam Corrie Sambut Ulang Tahun Kelahiran Anak Bertemakan Sarkas

Rozaimi Zubaidi
15/07/2019
11:15 MYT
Pelakon Adam Corrie Lee telah berkongsi beberapa keping gambar sambutan ulang tahun kelahiran anaknya, Adam Fateh Lee di akaun Instagram (IG) miliknya.
Sambutan ulang tahun tersebut telah diadakan pada hujung minggu lalu di sebuah hotel di Kuala Lumpur bertemakan taman tema sarkas.
Majlis tersebut turut di hadiri oleh rakan-rakan selebriti dan ahli keluarga terdekat Adam serta isterinya.
Pelbagai acara diadakan pada majlis tersebut dan kanak-kanak yang hadir turut dihiburkan dengan persembahan khas daripada badut.
Menerusi ruangan komen, para peminat turut mendoakan agar kebahagian yang dimilik oleh keluarga Adam ini akan terus kekal bahagia hingga ke akhir hayat.
Adam telah memeluk Islam pada 13 Julai 2007 dan berkahwin dengan isterinya, Fazema Mohd Fuad, 36 pada 2008.
Adam dan isterinya, Fazema dikurniakan seorang anak lelaki bernama Adam Fateh Lee pada 11 Julai tahun lalu selepas 10 tahun penantian.
Berikut merupakan foto-foto sekitar majlis itu diadakan:

Suka gambar ni.. thank you Mak Baby @ummuafqh ambilkan gambar ni. . Adam Fateh Lee | Turns One | 11 July 2019 | Alhamdulillah . Terima Kasih yang datang memeriahkan Majlis dan mendoakan kebaikan untuk Kita semua. . Venue : #RedHotelbySirocco Date : 13 July 2019 . Event organizer : @restuayahandaevent / @naainamirahkz . Candy Buffet : @AinaCoPartyNSuch . Balloons Deco : @BalloonMixto Cakepops & Donut : @lavleqyst Fancy Cookies : @mykekiss . Photobooth: @photobooth_murah_klselangor Magic show and clown: @mawie_magic ? Face painting : @melurizabyel Magic show : @pandamagic2u . Dessert : @petitchef_cakes Kuih-muih : @mydelicaciesofficial #AdamFatehLeeTurnsOne #AdamFatehLee #AdamCorrie #alhamdulillah

A post shared by Adam Fateh Lee (@adamfatehlee) on

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Akui Tertekan Baca Komen Netizen, Evertts Gomes Sehabis Baik Hidupkan Karakter Dalam 'Kelas Tahanan Cikgu Hiragi' – “Please, Bagi Saya Peluang...”

gempak
26/09/2024
21:55 MYT
Pendatang baharu, Evertts Gomes mengakui belum berkesempatan untuk menyertai kelas lakonan bagi memantapkan lagi bakatnya itu.
Hiburan

Nadhir Nasar Senang Cipta ‘Chemistry’ Dengan Muka Baharu Dalam Kelas Tahanan Cikgu Hiragi – “Tak Ada Seorang Pun Yang Sombong”

gempak
26/09/2024
07:55 MYT
Pelakon Nadhir Nasar mengakui mudah bekerjasama dengan pendatang-pendatang baharu dalam drama bersiri Kelas Tahanan Cikgu Hiragi.
Hiburan

Riena Diana Kagum Keith Foo Berusaha Dalami Agama Islam - “Kakak Dan Abang Dia Juga Mualaf”

gempak
24/09/2024
14:55 MYT
Pelakon Riena Diana memaklumkan teman lelakinya yang juga pelakon, Keith Foo terbuka untuk mendalami tentang agama Islam.
Hiburan

"Saya Trauma! Selepas Kejadian Itu Saya Takut ..." - Shaza Bae

gempak
23/09/2024
01:50 MYT
Pelakon dan pengacara jelita, Shaza Bae akui dirinya masih trauma selepas berdepan kemalangan jalan raya selepas pulang daripada lokasi penggambaran baru-baru ini.
Bollywood

Shilpa Shetty Tolak Wakili Produk Tidak Sihat: “Kesihatan Adalah Anugerah”

gempak
22/09/2024
14:46 MYT
Menjadi aktres terkenal, Shilpa Shetty memiliki kelebihan untuk dipilih mewakili sesuatu produk yang dipasarkan.
BorakSeeni