Laman Utama

“Mujur Dah Besar Tak Jadi Minah Rempit” - Fauziah Sarman Kongsi Foto Syada Waktu Kecil

Gempak
19/10/2023
06:20 MYT
Ibu kepada Syada Amzah, Fauziah Sarman berkongsi gambar penyanyi dan pempengaruh itu ketika masih kecil di Instagram Story.
Menerusi gambar yang dikongsikan oleh Fauziah, kelihatan Syada sedang duduk di atas motosikal untuk kanak-kanak.
Fauziah yang juga ibu kepada penyanyi Shila Amzah itu turut menulis sepotong kapsyen pada bahagian bawah gambar berkenaan.
Kapsyen tersebut berbunyi: “Mujur dah besar tak jadi minah rempit,” tulisnya sambil meletakkan dua emoji.
Rentetan daripada isu pertelagahan anak beranak antara Fauziah, Shila, Syada dan anak lelakinya, Shafiq, bekas isteri ND Lala itu kini mengehadkan ruangan komen di Instagram miliknya.
Bagaimanapun, menerusi tinjauan Gempak, Fauziah masih lagi mengikuti akaun Shila Amzah dan menantunya, Ubai di platform media sosial berkenaan.
BACA: Pengakuan Adik Shila Amzah Tak Kerja 4 Bulan Dikecam Netizen - “Terpaling Sayang Mak Sampai…”
BACA: Shila Amzah Dedah Syada Tak Pernah Hormatinya, Tak Pernah Dengar Cakap​
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Pertama Kali Terhentak Macam Ini, Kena Belakang Kepala, Bergegar Otak” - Suami Shila Amzah Perlu Rehat 6 Minggu Selepas Jatuh Main Bola

gempak
23/07/2024
03:55 MYT
Pempengaruh media sosial dan suami kepada penyanyi Shila Amzah iaitu Ubai MZ berkongsi video memperlihatkan kepalanya terhentak ketika jatuh bermain bola sepak.
Hiburan

“Autism Ini Takkan Sembuh, Tapi Apa Yang Kita Boleh Bantu Adalah…” - Shila Amzah

gempak
13/07/2024
01:55 MYT
Penyanyi Shila Amzah memberitahu individu yang didiagnos menghidap autisme tidak akan sembuh dan menjadi normal seperti orang lain.
Hiburan

Anak Disahkan Autisme Tahap 1, Shila Amzah Kongsi Tanda Awal - “Hati Saya Berdegup Kencang, Hanya Tuhan Tahu”

gempak
26/06/2024
01:55 MYT
Selepas melakukan pemeriksaan di sebuah pusat perubatan, doktor mengesahkan anak penyanyi Shila Amzah iaitu Seth Uwais telah didiagnos autisme tahap satu.
Hiburan

Raih Semua A Dalam SPM, Shila Amzah Ucap Tahniah Kepada Adik Ipar - " Sekalung Tahniah Diucapkan Kepada Adik Ipar Tunggal Saya"

gempak
27/05/2024
06:01 MYT
Penyanyi Shila Amzah berkongsi berita gembira tentang adik iparnya, Alieya yang berjaya memperolehi keputusan cemerlang dalam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).
Hiburan

Shila Amzah Cemas Anak Sulung Hampir Pengsan - "Muka Dia Dah Pucat ..."

gempak
21/05/2024
08:51 MYT
Penyanyi Shila Amzah berdepan detik cemas apabila anak sulungnya, Seth Uwais secara tiba-tiba hampir pengsan selepas bermain panas di luar kawasan rumah.