,
Laman Utama

"Nampak Macam Jisoo & Jung Haein Malaysia" - Peminat Teruja Hun Haqeem Pertama Kali 'Disandingkan' Dengan Mira Filzah

Amri Hassan
19/02/2023
06:50 MYT
"Wah tak sabarnya, dua-dua kesayangan ni," demikian antara komen yang ditulis peminat kedua-dua pelakon berbakat besar Hun Haqeem dan Mira Filzah di Instagram.
Menerusi teaser poster dan snippet yang dikongsikan sempena drama terbaharu mereka berjudul Imam Instant Ustazah Scammer itu, ramai yang teruja melihat gandingan mereka berdua.
Malah, ada yang turut ternanti-nanti kemunculan semula Mira Filzah di layar kaca selepas berehat seketika untuk memberikan fokus kepada keluarganya.
"Lama dah tak tengok Mira berlakon. Ini mesti cerita untuk bulan Ramadan saya rasa.
"Nampak macam Jisoo & Jung Haein Malaysia.
"Confirm kena tengok ni. Favourite actor!" demikian sambung komen-komen warganet.

Sinopsis Imam Instant Ustazah Scammer

Demi membayar hutang, Effa sanggup menyamar menjadi ustazah dan menipu tentang latar belakangnya. Namun, kerana asyik dikejar ahlong, dia nekad melarikan diri ke Kampung Ramadan dan bertemu dengan Imam Asyraf, seorang influencer yang viral kerana alunan suara ketika mengajinya yang cukup merdu.
Imam Asyraf telah dilantik oleh Tok Jamlus untuk menjadi imam sepanjang tarawikh Ramadan ini. Kehadiran Effa ke kampung itu membuatkan Asyraf mula mengesyaki sesuatu.
Imam Instant Ustazah Scammer akan ditayangkan mulai 5 Mac 2023 setiap Ahad pukul 9 malam di saluran Astro Ria.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Daniel Leong Serius Ceburi Bidang Lakonan, Akui Loghat Sabah Sebagai Cabaran – “Saya Juga Half Chinese…”

gempak
18/09/2024
03:55 MYT
Model dan juga pempengaruh Daniel Leong kini serius dalam menceburkan diri dalam bidang lakonan.
Hiburan

Aiman Ameer Kalis Wajah Disamakan Dengan Artis Lain, Cerita Kisah Lucu Ditahan Di Road Block - "Saya Perasan Bila Ada Yang Kata ..."

gempak
18/09/2024
03:25 MYT
Pelakon meningkat naik, Aiman Ameer tampil memberi respons apabila ramai menyatakan wajahnya seiras dengan beberapa selebriti lain.
Hiburan

Luqman Hafidz Bawa Watak ‘Penunggang Agama’, Produksi Drama Sudah Ambil Langkah Berjaga-Jaga - “Kami Tidak Pergi Terlalu Jauh Seperti…”

gempak
17/09/2024
03:56 MYT
Membawa watak sebagai ‘penunggang agama’, pelakon Luqman Hafidz memberitahu pengarah dan penerbit drama Satu Hari Nanti sudah mengambil langkah berjaga-jaga dalam membawa isu agama.
Hiburan

Beto Kusyairi Titip Nasihat Buat Pelakon Baharu Yang Idamkan Trofi Oscar - "Kita Kena Sedar Diri Kita .

gempak
17/09/2024
01:55 MYT
“Kita kena sedar diri kita,” itulah reaksi pelakon Beto Kusyairi apabila ditanyakan sama ada dirinya pernah memburu untuk memperolehi trofi Oscar.
Hiburan

Hun Haqeem Simpan Impian Untuk Anjur Pertandingan MMA Antara Selebriti - “Ini Adalah Langkah Pertama Saya Dalam Meneroka Bidang…”

gempak
16/09/2024
11:55 MYT
Pelakon Hun Haqeem berkata dia dan aktor Andy Teh menyimpan impian untuk menganjurkan pertandingan seni bela diri campuran (MMA) membabitkan selebriti tempatan.