NZ Wheels Sdn Bhd, pengedar sah Mercedes-Benz di Malaysia memperluaskan lagi rangkaiannya Mercedes-Benz Autohauses di sekitar Lembah Klang dengan pembukaan pengedar di Setapak.

Pengerusi Eksekutif Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif Naza Corporation Holdings Sdn Bhd SM Nasarudin SM Nasimuddin berkata, NZ Wheels komited untuk memberi ketenangan minda kepada pelanggan dengan menawarkan produk berkualiti serta memenuhi keperluaan mereka.



“Justeru itu, kami gembira untuk memperkenalkan outlet keempat NZ Wheels iaitu Setapak Autohaus yang mana ia terletak di lokasi strategik di utara-timur Kuala Lumpur.

"Selain itu, kami yakin Setapak Autohaus akan menarik pelanggan kerana ia dilengkapi dengan peralatan dan diagnostik terkini serta dikendalikan tenaga pakar yang menerima Mercedes-Benz Certified Service Specialists,” katanya.



NZ Wheels Setapak Autohaus mempunyai lima ruang servis dan satu penjajaran roda yang mampu menampung sehingga 250 kenderaan sebulan untuk pembaikan am dan khusus. Di sana, ia mempunyai 10 tenaga kerja terlatih yang berpengalaman dalam bidang teknikal dan servis.