Penyanyi Camila Cabello berdepan detik memalukan apabila busana yang dipakai berdepan insiden malfunction hingga membuatkan payudaranya terdedah secara tidak sengaja.

Insiden memalukan itu terjadi ketika Cabello muncul mempromosikan single terbaharu berjudul Bam Bam berkolaborasi dengan Ed Sheeran.

Ketika di acara The One Show yang diwawancara oleh Alex Jones secara virtual, penyanyi wanita itu diminta untuk mendemonstrasikan pergerakan tarian kegemarannya. Lantas Cabello segera berdiri dan melakukannya.

Malangnya, ketika berdiri dari kerusi dan menyelak rambut ke belakang, kemeja yang dipakainya melorot hingga menampakkan sebahagian besar payudara kanannya.

Hal itu menyebabkan Alex Jones bersama Alan Carr dan Toby Alexander Smith terkesima.

"Aku harap kalian tak melihat p*tingku," kata Cabello berseloroh.

Balas Alan Carr; "Aku telah menjadi korban cyber flashing."

Hos dan tetamu yang hadir pada rancangan tersebut cuba kekal tenang dan santai. Malah, Cabello meneruskan tarian seperti yang diminta oleh Alex Jones.

Di media sosial TikTok pula, Cabello tampil memberikan reaksi terhadap video memalukan yang tular itu. Bekas kekasih Shawn Mendes itu seakan-akan memberi bayangan andai dapat diputarkan masa sekiranya diberikan mesin waktu kepadanya.

"Ketika penata gaya bertanyakan adakah aku perlukan penutup p*ting, aku cakap tidak perlu," tulisnya pada keterangan video.